عضو ناظر در هیات واگذاری بنگاه‌های دولتی گفت: 100 درصد سهام هریک از شرکتهای پرسپولیس و استقلال به صورت بلوکی از طریق مزایده به صورت نقد واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خانه ملت، گفت: درجلسه روز شنبه درباره نحوه آزاد سازی شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس تصمیماتی گرفته شد که براساس آن 100 درصد سهام هریک از شرکتهای پرسپولیس و استقلال به صورت بلوکی از طریق مزایده به صورت نقد واگذار می شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مقرر شد 20 درصد از سهام هر دو شرکت با معرفی و نظارت وزارت ورزش و جوانان ظرف یکسال به پیشکسوتان ورزش واگذار شود.
وی افزود: درمقطع واگذاری سهام توجه به اهلیت مالی و عدم وجود محکومیت جزایی و کیفری و عدم سوء پیشینه برای خریداران سهام باید احراز شود.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بحث صلاحیت حرفه ای هیات مدیریه شرکت ها پس از واگذاری توسط وزارت ورزش و جوانان در قرار داد واگذاری سهام به صورت شرط ضمن عقد افشا شود.
این عضو ناظر در هیات واگذاری بنگاه‌های دولتی افزود: قیمت گذاری شرکت ها هم باید بر اساس صورت های مالی که در آینده مشخص می شود و پس از خارج شدن بدهی آنها تعیین شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    23 0
    بلوكي يعني فساد. اگر راست مي گوييد ، سهام هر برگ هزار تومان واگذار كنيد كه همه هواداران هم سهم داشته باشند ، اين دو باشگاه مدير قاسد به اندازه كافي داشته اند
  • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    9 3
    پرسپوليسو كه كشتن رفت