عضو کمیته فنی وزنه برداری گفت:«نائیج در اردوی تیم ملی بوده و هر مشکلی داشته ، آنجا بوده است.»

کاظمی نژاد که سرمربی تیم مناطق نفتخیز جنوب است و به عنوان عضو کمیته فنی وزنه برداری ، کمتر از یک ماه قبل حکم به محرومیت مدام العمر برای مربیان وزنه برداری ایران به دلیل تخلف و دوپینگ طراحی شده ملی پوشان ، داده بود معتقد است مشکل نائیج هم از اردوی تیم ملی ایجاد شده است. اگرچه حکم اعضای کمیته فنی از سوی سازمان ورزش نادیده گرفته شد و حسیین رضازاده مدیر فنی تیم های ملی به سمت سرپرست فدراسیون ارتقای درجه یافت.
با این وجود سرمربی  تیم مناطق نفت خیز گفت:« "ناییج" تنها بازیکنی بود که در اردوی ما حضور نداشت و ما او را از اردوی تیم ملی تحویل گرفته و به رقابت‌های باشگاه‌های آسیا بردیم. هم‌چنین خود ناییج و پدرش نیز اعلام کرد‌ه‌اند که این دوپینگ را نمی‌پذیرند و می‌خواهند از طریق شکایت موضوع را پیگیری کنند.»
 کاظمی نژاد در این باره ادامه داد:«امید ناییج از وزنه‌برداران حاضر در اردوی تیم ملی بود که به تیم ما پیوست و در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده بود. همه وزنه‌برداران ما زیر نظر خودمان قرار دارند و از همه آنها نمونه‌گیری می‌کنیم اما از ناییج در اردوی تیم ملی نمونه‌گیری شده بود. این برای ما قابل قبول نیست که وزنه‌بردار تیم مناطق نفت خیز جنوب دوپینگی است.»
همچنین رمضانعلی نائیج ، از قهرمانان سابق وزنه برداری ایران وپدر امید هم در این باره گفت:«این جریان به طور کامل برای من مشکوک است و باید آن را پیگیری کنیم. من از اتفاقی که افتاده بسیار ناراحتم و از این جریان شکایت می‌کنم چرا که تاکنون هیچ نامی از امید مطرح نبود. پیش از این بعد از اتفاقات رقابت‌های جهانی کره، اعلام می‌کردند که شخص دیگری دوپینگی است. حتی نام‌های پنج وزنه‌بردار را اعلام می‌کردند اما نمی‌دانم چطور شد که به یک باره نام امید را مطرح کردند. من احساس می‌کنم که مسوولان وزنه‌برداری ایران در مجارستان خواستند که امید را قربانی کنند تا ما دچار مشکلات بیشتری نشویم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 38956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =