رئیس فدراسیون فوتبال گفت که تغییر نایب رئیس بانوان تصمیم خودش بوده نه وزارت ورزش.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: «قرار شد حسابرس قانونی اشکالات را به ما گزارش کند تا در دو سه ماه آینده یعنی مجمع فوق العاده اسفند ماه، صورت های مالی به طور کامل بررسی شود. چند ایراد به صورت های مالی وارد بود. مثلا اینکه چند صد باشگاه بدهی دارند یا باید این بدهی ها را ما از آن ها بگیریم یا ببخشیم یا اینکه باشگاه ها را منحل کنیم. یا مثلا در مورد ساختمان های استقلال و پرسپولیس هیات رئیسه باید تصمیم بگیرد که این دو ساختمان به این دو باشگاه واگذار شود یا اینکه اجاره نامه ای تنظیم کنیم و از آن ها اجاره بگیریم.»
کفاشیان در مورد اینکه چرا مجمع قبلی فدراسیون فوتبال بازرس نداشت گفت: «شما خبرنگاران حضور داشتید و نگذاشتید که کارمان را درست انجام دهیم. یادمان رفت بازرس انتخاب کنیم. قرار است هیات رئیسه دو بازرس را به عنوان بازرسان اصلی و علی الدبل انتخاب کند و در مجمع فوق العاده در مورد آن ها رای گیری شود.»
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد رای نیاوردن قنبرزاده گفت: «همه از اعضای مجمع هستند و فرقی ندارد چه کسی باشد. هر کدام از آن ها انتخاب می شدند باید از حقوق باشگاه ها دفاع می کردند. قنبرزاده تلاش زیادی داشت و ایرادهایی هم گرفت. ما این ایرادها را به چشم انتقاد نگاه نمی کنیم بلکه آن ها را برطرف می کنیم. دبیری هم می تواند به هیات رئیسه کمک کند.»
او در پاسخ به این سوال که ظاهرا مجمع می خواست شما را برکنار کند گفت: «چه کسی جرات دارد من را برکنار کند؟ این کار فرسایشی است. تا 7-8 ماه آینده باید برای این کار وقت بگذارند. مجمع بعدی که 2-3 ماه بعد برگزار می شود برای بررسی صورت های مالی و رای گیری در مورد سرپرست نایب رئیسی بانوان است. در آن مجمع هم در مودر من رای گیری نخواهد شد.»
کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش سفارش کرده بود نایب رئیس بانوان عوض شود؟گفت: «تصمیم خودم بود. باید در رده های پایه بانوان کار کنیم. باید تغییراتی در بخش بانوان ایجاد شود. به همین دلیل تغییرات انجام دادیم.»
او در مورد اینکه آیا پول فدراسیون به حساب یک شخص واریز شده گفت: «اگر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا قبول می کردند که پول را به حساب شخص بریزند مشکلات ما حل شده بود. فیفا و AFC فقط فدراسیون فوتبال و وزارت امور خارجه ایران را قبول می کنند و به هیچ عنوان پول را به حساب شخصی نمی ریزند. پول هایی که به حساب شخص ریخته شده برای هزینه مربیان خارجی و یک سری اردوهاست و او هم بدون اینکه یک ریال از پول ها را کم کند آن را تحویل داده است.»
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه سردار کمالی گفته سروش رفیعی و مهرداد پولادی بخشیده می شوند گفت: «اگر این اتفاق رخ دهد از عصابیت کروش کم می شود و برای تیم ملی هم خوب است.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    11 7
    مثل اینکه کیروش بدش نمیاد توقانون ایران هم دست ببره.هیچ فرقی بین فرد عادی ویه فوتبالیست پول پرست نبایدباشه
  • بی نام NL ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    10 2
    آن کسی جرأت دارد شما را برکنار کند که به شما تکلیف کرد که به فوتبال بیایید
  • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    9 3
    خدایا یعنی تو این کشور کسی نیست این کفاشیان رو برداره..بابا رییس جمهوری هم ۴ ساله س
  • آرشام RO ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    6 8
    بعضی ها خیال میکنن کفاشیان بره 7 تا به آلمان میزنیم
  • بی نام A1 ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    4 0
    عجب کفاشیان تو خبر انلاین محبوب شده.نگا به مثبت منفیا بندازیز احتمالا دوره بعد برا ریاست جمهوری بنویسه
  • مجید IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    6 1
    ناراحتی کیروش مهم است یا دور زدن قانون توسط کسانی که برای این مردم احترام قائل نیستند و خود را تافته جدا بافته می دانند و یا این که در ایران اینقدر کمبود بازیکن است که سرنوشت تیم ملی به این دو بازیکن گره خورده و یا این که این هم یک لابی است برای فرار از قانون و در آخر اینقدر خلا قانونی است که آقای کفاشیان به سراحت می گوید هیچکس نمی تواند او را برکنار کند حتی خودش
  • حسین A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    5 0
    کفاشیان بره ۷تا به آلمان نمیزنیم ولی به لبنان و تایلند هم نمیبازیم.