فارس نوشت:

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران ضمن تذکر به وزیر آموزش و پرورش گفت: برای سلامت جامعه و مردم ارزش بیشتری را قائل شوید.

رحمت‌اله حافظی درباره جلسه روز گذشته کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران، گفت: روز گذشته در کارگروه کاهش آلودگی هوا وزارت بهداشت با توجه به افزایش آلایندگی‌ها و در راستای سلامت دانش‌آموزان پیشنهاد تعطیلی مدارس را داد که متاسفانه آموزش و پرورش این پیشنهاد را قبول نکرد و به این تصمیم آموزش و پرورش اعتراض داریم.

او ادامه داد: مبنای توسعه پایدار انسان سالم است و در هر جامعه‌ای نیاز به انسان‌های سالم داریم و اگر در جامعه انسان‌های سالم نباشند انتظار تعالی و رشد جامعه را نباید داشته باشیم.

حافظی گفت: در حال حاضر آلودگی هوا تهدید جدی به حساب می‌آید و ما شاهد این افزایش آلایندگی‌ها هستیم.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که مسئول سلامت جامعه است، در کمیته کاهش آلودگی هوا پیشنهادی مطرح شده ولی آموزش و پرورش بهانه فصل امتحانات را گرفته و این پیشنهاد پذیرفته نشده است.

او با تاکید بر اینکه تشکیل کمیته اضطرار و یا کاهش آلودگی هوا به معنای سوء مدیریت و عملکرد دستگاه‌های ضعیف است ولی در هنگام بحران چنین تصمیماتی اجتناب‌ناپذیر است و علی‌رغم اینکه ممکن است خانواده‌ها را تحت‌الشعاع قرار بگیرد ولی برای حفظ سلامت فرزندانمان و داشتن انسان‌های سالم در جامعه باید برخی از تصمیمات اجرایی شود.

حافظی ضمن تذکر به وزیر آموزش و پرورش، گفت: ‌رویه‌ای که آموزش و پرورش در پیش گرفته است قابل قبول نیست و ضمن تذکر به وزیر آموزش و پرورش یادآور می‌شویم که برای سلامت جامعه و مردم ارزش بیشتری قائل شود.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    18 1
    نماییندگان محترم تبریز و ارومیه و اردبیل اگر شما به فانی تذکر ندهد در خصوص معیشت فرهنگیان بخدای قسم دوره ی بعدی رای نخواهیم داد....
  • رحمان A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    17 0
    فانی است دیگر شما چرا تا به حال فکر نکردید که ما معلمان دراین یک و سال و اندی چه می کشیم از دست این وزیر
  • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    6 9
    هشت سال وقتی گربه عطسه می کرد همه چی تعطیل می شد بسه دیگه یه کم برگردیم به قانون.
  • علي IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    11 1
    انتقاد و تذكر كاملا درست و به جايى بود. متاسفانه وزير جديد براى آنكه نشان دهد موازينى مخالف دولت قبل دارد از جان مردم مايه مي گذارند اما در اين جا بحث سياسي كاملا نادرست است و بايد به سلامت افراد توجه داشت يك تعطيلي در پايان هفته باعث خروج عده ي زيادي از شهر مي شود و هوا را در وضع بهتري قرار مي دهد امتحانات مدارس هم در هر تاريخي مي تواند صورت پذيرد بخصوص آنكه نيمسال در مدارس چندان جدي گرفته نمي شود
  • علي IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    10 0
    آقاى فاني بابت اين رفتار بايد به مجلس توضيح دهند
  • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    11 0
    تقصیرمادرپدرهاست که بچه هاشون و تو این هوا میفرستن مدرسه خوب نزارید بچه هاتون برن مثلا چی می خواد بشه .
  • بی نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    7 0
    فانی فکر میکنه تعطیل نکنه سیستم آموزش کشور درست میشه
  • بی نام IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    5 0
    از بس ساختید همه را به تهران اوردید در خانه زندان هستیم