رئیس شعبه مؤسسه ای که از پرداخت سود 29 درصدی توسط این مؤسسه خبر داده بود، برکنار شد.

مریم یعقوبی: 

رئیس شعبه مؤسسه ای که از پرداخت سود 29 درصدی توسط این مؤسسه خبر داده بود، برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصاحبه با برنامه پایش برای مؤسسه اعتباری فرشتگان برای مدیران این مؤسسه و مسئول یکی از شعب آن بسیار گران تمام شده است؛ ادعای مسئول یکی از شعبات این مؤسسه در اعلام نرخ سود 29 درصدی به سپرده گذاران، پای تمامی مدیران آن را به معاونت نظارت بانک مرکزی باز کرد تا مخاطب اعتراض و توبیخ شدید مسئولان بانک مرکزی باشند.

پیگیری های خبرگزاری خبرآنلاین حاکی است پس از پخش مصاحبه ای در برنامه پایش یکشنبه شب گذشته که در آن مسئول یکی از شعب مؤسسه اعتباری فرشتگان ادعا کرده بود در این مؤسسه به سپرده گذاران سود 29 درصدی پرداخت می شود، بانک مرکزی مدیرعامل و تمامی مدیران و رؤسای شعب این مؤسسه را احضار کرده و مراتب اعتراض و توبیخ شدید خود را به آنان اعلام کرده است.

در ادامه این فعل و انفعالات، مسئول شعبه ای که مصاحبه وی از برنامه پایش پخش شده بود، برکنار شد و مدیران مؤسسه اعتباری فرشتگان تعهدات لازم را مبنی بر عدم تکرار چنین اشتباهاتی به بانک مرکزی دادند.

گفتنی است مسئول شعبه موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در پاسخ به پرسش خبرنگار برنامه پایش که از او پرسیده بود در حال حاضر نرخ سود سپرده های این موسسه چقدر است ، تصریح کرده بود نرخ سود سپرده های موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در حال حاضر 29 درصد است .

مسئول این شعبه در پاسخ به اینکه ایا شما تحت نظارت بانک مرکزی هستید یا نه گفت : بله ما تحت نظارت بانک مرکزی هستیم و هیچ ترسی نداریم که این سود را به سپرده های خود می دهیم . موسسه ما یک موسه قدیمی است و شما با مراجعه به شعبه ما در خیابان فاطمی روبروی وزارت کشور پول خود را در موسسه ما سرمایه گذاری کنید .

گفتنی است امید پردلی مدیر عامل مؤسسه مالی و اعتباری فرشتگان نیز در گفتگو با اخباربانک در باره مطالب عنوان شده در برنامه پایش صدا و سیما پرداخت سود 29 درصدی را تکذیب کرده و اظهار داشت: «در آن برنامه مسئول یکی از شعب مؤسسه فرشتگان موضوعاتی را مطرح كرده که این مطالب به هیچ وجه مورد نظر و تأیید مدیریت این مؤسسه نبوده و نيست.»

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    256 3
    خیلی جالبه...همیشه کاسه کوزه ها سر اون بیچاره ای که از همه مقامش پایین تره و دستش به جایی بند نیست خراب میشه...
  • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    تو این وضع رکود بازار اینها چطور سود29درصدی میدن یعنی موندم کجا شرمایه گزاری میکنن که29درصدشو میدن به سپرده؟
    • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
      43 1
      یه جوری میگی رکو که انگار تو تولید میزارن نون تو دلال بازیه حالا تو هرچی بزارن وقتی سود ۲۰۰ درصدی و بیشتر میکنن یه شبه رکو معنا نداره
    • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
      49 2
      اينها تنها اميدشان به افزايش قيمت ملک و مستغلاتي است که در اختيار دارند . و آينده هم همين را ثابت کرد که بانکها در طي اين مدت چند سالي که از اعطاي تسهيلات عادي به مردم خودداري کرده اند خود مشغول سرمايه گذاري در خريد اراضي مرغوب و ساخت وساز در سطح کلان بوده اند که از سود ارزش افزوده سرشارش همه آگاه هستيم .
    • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
      16 1
      لابد رو قاچاق چيزي كه آدم رو به شرمايه گويي ميندازه سرمايه گذاري ميكنند هركي حرف راست بزنه اون رو بركنار ميكنند.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    59 1
    تاوان صداقت است. الان من خودم از یه موسسه 28 درصد سود می گیرم ولی قرار نیست جار بزنن که چقدر سود میدن .وقتی میبینن یه مشتری رقمی که به چشم میاد رو به شعبه میاره خیلی نرم میرن بهش میگن اگر پولت اینقدر بمونه یا از فلان رقم بیشتر بشه فلان مقدار بهت سود میدیم
  • رضا آذرارجمند A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    20 2
    با سلام احتراما باستحضار ميرسد : فكر ميكنم در حال حاضر با نام مؤسسه فرشتگان شعبه نداريم . بنظرم با نام آرمان فعاليت ميشود .
  • محسن A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    8 2
    امیدپردلی هم مثل مدیرعامل بقیه موسسات مالی واعتباری وحتی بانکهایی که زیرآبی میروندوسودبالا به سپرده هامیدهند وقتی تخلف میکنندوگیرمی افتند باوقاحت دروغ میگویندچون میدانند که دراین مملکت برخوردجدی بااین مفاسدوکلکهاوجودندارد.البته فضای کسب وکاروبنگاه داری بانکهاوموسسات بانکی باسپرده های مردم عادی این جذابیت را بوجودآورده که باید کاملا حسابها وبدهکاربستانکارشان بصورت آنلاین به بانک مرکزی وسازمان بازرسی کشوروصل باشدتا قادرنباشند باسندسازی و.... پولها رادرشرکتها وساختمان سازی های خودشان سرمایه گذاری کنندو...
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    27 7
    سود باید بیشتر ازین حرفا باشه چه اشکال داره یه کارمند بازنشسته بتونه با سود بانکی زندگیش رو مثل قبل از بازنشستگی و با همون حداقل ها بچرخونه؟
  • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    34 2
    بانک ها سالی حداقل 200300 درصد از پول مردم سود کسب میکنن و 29 درصد هیچی نیست براشون .
  • محمد IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    30 0
    با سلام بانك ملت شعبه مركزي اروميه به ما كارمندان دانشگاه علوم پزشكي اروميه با 29درصد وام داده است ايا اين از مقررات بانكداري اسلامي است؟
    • رضا IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      2 3
      دوست عزيز وام رو گرفتي حالا اومدي جار و جنجال مي كني ؟ ميدوني چقدر مديون داريم كه دنبال همين وام شما هستن ، قسمتشون نميشه ؟
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    16 7
    وام افرادی مثل من را 32 درصد میگیرد این موسسه بی شرف باید هم 29 بدهد
  • بی نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    34 1
    تبلیغ یعنی این شک نکنید الان هم ۲۹ درصد میدهند
  • بی نام A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    15 10
    چرا مخالفت میکنن .خب دولت اگر میتونه سود بیشتری بده به اجبار بانک های خصوصی رو که رقیب بانکهای دولتی میدونستن محدود کردن . دستوری واجباری که نمیشه .بازار باید رقابتی باشه و بر اساس عرضه و تقاضاست که باید نرخ روشن بشه . اگر این موسسات نتونن سود بگیرن که نمیتونن به مردم سودی بدهند نرخ تورم رو اگر از سود کم کنید مگر چقدر به سرمایه مردم سود تعلق گرفته
  • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    21 0
    هنوز نرح روزشمار 10 بانک مرکزی اعمال نمی شود. تنها ادعا است. بطور محرمانه گفته اند همان نرخ 22 را بدهید. وگرنه دوباره تورم میره بالا و مردم پولهاشون را به دلار تبدیل می کنند.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    14 3
    اصلا"‌موسسه اي كه مجوز نداره چرا درش باز هست؟ اول از همه خود بانك مركزي را بايد صدا و سيما به چالش بكشه.
  • nbb US ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    9 1
    خوب عزیز من مدیریت از بالا ضعیف هستش . چرا مدیر رو برکنار میکنید . باید کل سر در بانک رو کشید پایین . اگه بخواهیم راه های فساد رو از بین ببریم باید خیلی جدی تر برخورد کنیم . مثل ترکیه که با یه فساد همه دولت مرداشو برکنار و استیضاح کرد
  • بی نام EU ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    10 2
    تاوان صداقتش را داد
  • سرمایه گذار A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    11 0
    معنی اقتصاد آزاد همینه دیگه اقا میتونه میده شما هم میتونی بیشتر بده سرمایه جذب کن. همیشه دولت میخواهد ضعف و ناتوانیشو با بگیر و ببند و محدودیت بپوشونه
  • بی نام NL ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    5 0
    وقتی قانون را طوری طرح کردند که هر کس به خود اجازه تخطئی از آن را میدهد بهتر از این نمی شود موسسات اعتباری و اکثربانکها میزان سودسالیانه 22 درصد میدهند و اگر از آنها وام بخواهی 28 درصد بهره میگیرند آیا سود28 درصدی ربا نیست؟
    • ش IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      3 0
      تا سطح 40 درصد تورم از شیر مرغ حلال تره . برو بگیر یک چیزی بخر مخصوصا ملک و سال دیگه بفروش ببین چه حالی میده .
  • مردم سالاری IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    6 1
    موسسه های مانند نور اگر مبلغ سرمایه گذاری بالای 500 میلیون باشه حتی تا 34 درصد سود می دهند زیر میزی این مملکت را با زور و دستوزی نمی شود اداره کرد.
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 4
    قیمت مسغلات رو بانکها افزایش میدهند ودر هر خیابان که ملک بخرند قیمت اون منطقه یک دفعه 2 تا 3 برابر افزایش پیدا میکنه عامل گرانی بخش مهمش همین بانکها هستند