نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه اتحاد با دعوا و زندان به وجود نمی‌آید، گفت: اتحاد با حل اختلاف و دست به دست هم دادن حاصل می‌شود و آن زمان است که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

به گزارش خبرآنلاین، مسعود پزشکیان نماینده  صریح الهجه مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی از ضرورت اتحاد گفت و از آنچه پیام های سیستم تبلیغات در ارتباط با 9 دی بود انتقاد کرد و گفت: نهایت آن این بود که موسوی و کروبی عامل تمام بدبختی‌ها و گرفتاری‌ها و مشکلات ما هستند و در خصوص آقایان هاشمی و خاتمی از پشت همین تریبون هر حرفی که ممکن بود، زده شد.

وی افزود: سوال من این است که آیا این راه، ما را به وحدت خواهد رساند؟ با زندان و با روندی که ما در پیش گرفته‌ایم، آیا می‌توانیم به وحدت برسیم.

نماینده تبریز خاطرنشان کرد: کوشش کنیم اختلافاتی را که به وجود آمده است را حل کنیم و دائما شکاف‌ها را زیاد نکنیم، چه کسی از این شکاف‌ها که روز به روز بیشتر می‌شود، سود می‌برد، آیا غیر از دشمن کس دیگری از این اختلافات سود بهره‌برداری می‌کند.

پزشکیان تصریح کرد: دشمن از ما چه می‌خواهد، غیر از این می‌خواهد که با نام‌های مختلف مذهبی و فرقه‌ای به جان یکدیگر بیافتیم و به یکدیگر فحش دهیم.

وی در پایان گفت: آنچه که امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به آن نیاز دارد، اتحاد است و اتحاد با دعوا، زندان و با کشتن به وجود نمی‌آید، بلکه اتحاد با حل اختلاف و مشکلات موجود و دست به دست هم دادن حاصل می‌شود و آن زمان است که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوید IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    57 10
    شیر مادرت حلالت باشه درود بر نماینده واقعی مردم
  • سیدعباس A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    40 8
    محبوب ایرانیان مطهری و پزشکیان
  • توکلی A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    8 14
    اگرروش اعتدال راپیش بگیریم همان گفته های اقای پزشکیان جامه عمل میپوشدوامریکاواذنابش هیج غلطی نمیتواندبکندتندروی عاقبتش راه احمدی نپاداست
  • حسن IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    10 3
    جناب اقای پزشکیان محبوب همه ایرانیان زنده وجاوید باشی
  • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    2 4
    فعلا که تونسته ، فقط ما موندیم و حوظمون ....