تیم ملی فوتبال کشورمان ظهر امروز توانست با ارائه یک بازی قابل قبول با حساب یک بر صفر از سد عراق عبور کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این بازی دوستانه و تدارکاتی که آخرین دیدار ایران قبل از شروع جام ملت های آسیا بود، یکسری حواشی جالب داشت که برخی از این حاشیه ها را می خوانید:

**ترکیبی که در نیمه اول به بازی رفت، جالب توجه بود. حضور بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم ملی از یک سو و حضور هاشم بیک زاده به عنوان مدافع میانی به همراه رامین رضاییان و سروش رفیعی در ترکیب اصلی جالب بود.
**خط حمله ایران با یک زوج جوان چیده شده بود. کریم انصاری فرد و سردار آزمون در کنار هم بازی می کردند که سردار توانست در نیمه دوم گل برتری ایران را نیز به ثمر برساند.
**بارش شدید باران در اواسط بازی باعث شد بازیکنان تیم ملی کاورهای مخصوص به تن کنند. در اوایل بازی نیز باد به سود عراقی ها در ورزشگاه می وزید.
**درگیری بازیکنان دو تیم در چند صحنه جای تامل داشت. در یک صحنه نیز سردار آزمون در نیمه اول کارت زرد دریافت کرد.
**این بازی توسط عراقی ها میزبانی و مدیریت می شد. به همین علت حق پخش و تبلیغات این مسابقه در اختیار عراقی ها قرار داشت.
**هواداران تیم ملی ایران با پرچم و لباس های تیم ملی کشورمان به تشویق ایران مشغول بودند.
**شادی گل سردار آزمون هم در نوع خود جالب توجه بود. او به سمت کارلوس کروش رفت تا او را در آغوش بگیرد اما کروش عکس العملی نداشت و انگار احساساتی نشده بود.
**در حالی که مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست تیم ملی معرفی شده اما در این بازی نیز هوشنگ مقدس در پست سرپرست تیم روی نیمکت و کنار کروش نشسته بود. نبی برای سفر به استرالیا و همراهی تیم ملی شرط کرده که باید در پست دبیرکلی فدراسیون ابقا شود.
**اعتراض مهرداد پولادی به داور بازی در صحنه پنالتی که به سود عراقی ها سوت خورد نیز جالب توجه بود. چند بازیکن دیگر تیم ملی نیز همزمان با پولادی به داور اعتراض می کردند.
**وقتی آندرانیک تیموریان به زمین بازی رفت، کریم انصاری فرد مهاجم جوان تیم ملی کشورمان بازوبند کاپیتانی را به آندو داد. چند دقیقه بعد از این اتفاق، هنگامی که نوبت به حضور جواد نکونام در ترکیب تیم ملی رسید، آندو تیموریان بازوبند را نگه داشت و به نکونام نداد.
**یکی از مهم ترین اتفاقات این بازی درگیری شدید اشکان دژاگه و یکی از بازیکنان تیم ملی عراق بود. این درگیری با پادرمیانی سایر بازیکنان خیلی زود ختم به خیر شد اما چهره اشکان در آن صحنه جالب توجه بود.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    بابا یه بازی دوستانه بی کیفیت با یه تیم در سطح دسته چندم جهان انقدر خبر زدن نداره که
  • هم وطن IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    90 7
    برادرا خواهش میکنم در نظراتتون اسم قوم قبیله نژاد خاصی رو نیارید، چراکه ما ملت نژاد پرستی نبوده و نیستیم، و این رو از این لحاظ عرض میکنم که در این کشور که مردممو به 75 زبان مختلف وجود دارند .خدای ناکرده نشیم مثل افغانستان که اختلافات نابودشون کرد...
    • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
      24 1
      آفرين به ديدگاه آقاي هموطن