بازیگر برگزیده بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر امسال هیچ فیلمی در جشنواره سی و سوم ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترانه علیدوستی در بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در «من ترانه 15 سال دارم» به کارگردانی رسول صدرعاملی موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

او از ابتدای سال 1393 برای بازی در دو فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» ساخته علی احمدزاده و «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی مقابل دوربین رفت. هر دو این فیلم‌ها برای نمایش در جشنواره آماده بودند، اما نه فیلم احمدزاده به بخش فیلم‌های اول راه یافت و نه فیلم کاهانی به بخش مسابقه سینمای ایران؛ تا به این ترتیب امسال علیدوستی فیلمی در جشنواره نداشته باشد.

این بازیگر در «مادر قلب اتمی» با پگاه آهنگرانی، محمدرضا گلزار و مهرداد صدیقیان همبازی بود. رضا عطاران، بابک حمیدیان و فریده فرامرزی نیز همبازیان او در «استراحت مطلق» بودند.

ترانه سال گذشته با «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح‌الله حجازی در جشنواره حاضر بود.

5858

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    9 0
    بقیه بازیگرای زن اصلی ترین رقیبشون از دور خارج شد. ترانه علیدوستی همیشه به غیر از کنعان هروقت که فیلمی در بخش مسابقه داشته کاندیدا بوده و هر هیئت داورانی با هر طیف و سلیقه یی نتونسته بازی خوبش رو نادیده بگیره. البته حداقل تو 2 مورد به حقش نرسیده به خاطر قواعد مسخره جشنواره در مورد تنوع برنده ها