ایسنا نوشت:

مهناز افشار ممنوعیت استفاده از چهره‌ها در تبلیغات را به بی‌نظمی‌هایی مربوط دانست که در سال‌های اخیر ایجاد شد.

این بازیگر سینما در ابتدای نشست «هم‌اندیشی بررسی نقش هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات» بر لزوم نظم داشتن هر آنچه که در کشور اتفاق می‌افتد، تأکید کرد و گفت: ابتدا از خودم شروع می‌کنم که حمل بر خودستایی نباشد. بی‌شک همه ما درگیر مسئله تبلیغات بوده‌ایم. به یاد دارم، حدود هفت الی هشت سال پیش، تبلیغ کار جواهر از دوبی به من پیشنهاد شده بود و حتی فکر می‌کردم که می‌توانم به عنوان یک بازیگر زن ایرانی، خوب تبلیغ کنم و حتی طرحی به آن‌ها داده بودم که پوشش خاصی داشته باشم که هم پوشیده باشد و هم من به عنوان یک بازیگر ایرانی، بتوانم تبلیغ خوبی ارائه دهم. و نشان دهم ما به عنوان یک زن ایرانی، این شکلی هستیم. بر این اساس این پیشنهاد را با یکی از دوستان مطرح کردم که ایشان گفتند این کار را انجام نده؛ می‌خواهی ممنوع‌الکار شوی؟! که من در پاسخ گفتم بیلبوردهای فیلم‌های سینمایی ما که اکنون در خیابان‌ها نصب شده است، همان پوشش را با روسری داریم. بیلبوردهای ما هیچ فرقی با کار تبلیغات ندارد. تا اینکه این ماجرا گذشت و حدود دو سال پیش اعلام کردند که بحث تبلیغات آزاد شده و شرکت‌های تبلیغاتی مداوم با ما تماس می‌گرفتند که پیرو این اتفاق، یک بی‌نظمی ایجاد شد و اتفاقا همان بی‌نظمی باعث شد که مقابل این ماجرا گرفته شود.

او در ادامه مطرح کرد: خیلی بد است اگر اتفاق خوبی بیفتد، ولی نظم نداشته باشد و صاحبان بِرَند‌ها و ورزشکاران و هنرمند‌ها مدعی باشند. به نظرم اگر هر چیزی در این فرهنگ و سرزمین با نظم باب شود، همه جنبه‌ی آن را پیدا می‌کنند (حتی من خودم را هم می‌گویم) و می‌توانیم آن را در یک مسیر درست پیش ببریم و بازار بی‌نظم ایجاد نخواهد شد؛ چرا که به نظر من همه چیز امکان‌پذیر است. اگر یک مدیریت درست انجام شود اتفاقا مسئولیت هنرمندان و ورزشکاران هم بیشتر می‌شود؛ چرا که یک رقابت به راه می‌افتد. ولی اگر کار نظم نداشته باشد بعضا شاید ممکن است بگوییم فلان برند با من آشنایی دارد پس می‌روم و برایش کار می‌کنم که این اتفاق قطعا یک بی‌نظمی را ایجاد می‌کند که خیلی هم جذاب نیست.

 

 

 

45231

کد خبر 394023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =