نخستین نمایش فیلم سینمایی «محمد(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی و شروع به کار جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروهی از اهالی رسانه همراه سازندگان فیلم سینمایی «محمد(ص)» و جمعی از مدیران سینمایی صبح چهارشنبه هفدهم دی ماه راهی لوکیشن این فیلم سینمایی شدند تا در آستانه میلاد پیامبر اکرم و رونمایی از فیلم جزئیاتی در مورد این پروژه عظیم اعلام شود.

محمدمهدی حیدریان، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «محمد(ص)» در جریان این بازدید در پاسخ به پرسش خبرآنلاین مبنی بر برنامه‌ها برای اکران عمومی این فیلم سینمایی گفت: «فیلم هنوز آماده نمایش نیست و اصلاحات روی رنگ‌ها باید صورت بگیرد که در حال حاضر در دست اجرا است.»

او ادامه داد: «بعد از پایان یافتن مراحل نهایی آماده‌سازی و همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی از فیلم سینمایی «محمد(ص)» رونمایی خواهد شد.»

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی نیز در جریان این بازدید اعلام کرد، فیلم سینمایی «محمد(ص)»، اثر افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

در بازدید سینماگران و اهالی رسانه از لوکیشن این پروژه سینمایی، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، رمضانعلی حیدری خلیلی سرپرست بنیاد سینمایی فارابی، علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر، حبیب ایل‌بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوان و علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل و ساره بیات حاضر بودند.

بازدید از بخش بازسازی شده شهر مکه آغاز شد؛ ساختمان کعبه، خانه عبدالمطلب، خانه ابوالهب و با بازدید از شعب ابی‌طالب، دیر بحیرا ادامه پیدا کرد و سپس لوکیشن‌های شهر مدینه بازدید شد.

از ویژگی‌های این لوکیشن رعایت جزئیات کامل در آن و همچنین طراحی دقیق فاصله‌های مکانی است. 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =