خداداد می گوید اگر ایران از گروهش صعود کند به راحتی به جمع 4 تیم برتر آسیا می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛غزال تیزپای ایران که همیشه حرف هایش درباره تیم ملی خواندنی است بازی های گروهی در جام ملت های آسیا را سخت ترین بازی ها می داند و می گوید:«سخت ترین مرحله همین بازی های گروهی است. تیم امارات با مربیگری مهدی علی روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و به نظر من خیلی تیم خوب و گردن کلفتی است. اگر قرار است صعود کنیم باید از این بازی حتما یک امتیاز بگیریم. »

از خداداد درباره بازی با بحرین سوال کردیم که او گفت:«بردن بحرین و قطر برای مان کار سختی نیست ولی انصافا امارات تیم جوان و خوبی دارد. من معتقدم اگر از مرحله گروهی به دور بعد صعود کنیم به نظرم تا رسیدن به جمع  4 تیم مسیر سختی نداریم چون اگر تیم اول شویم به ژاپن نمی خوریم و بازی با عراق هم کلا برای مان خیلی سخت نیست. دیدید که با بچه های ذخیره مان هم می توانیم این تیم را ببریم .»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جانباز A1 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    33 4
    غصه نخور عزیزی هرچی هم گردن کلفت باشه به امید خدا گردنش راهمین بچه ها میشکنند همینطورکه تا حالا گردنشون راشکستیم بعدشم باتوکل برخدامیشکنیم
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    3 4
    بحرین هم سخته. 4تا به عربستان زدن. قطر هم که همشون دو ملیتی هستن. دیگه گذشت اون زمانی که عرب ها جلوی ما وقت کشی میکردن حالا ما باید جلوشون وقت کشی کنیم.