روحانی: ایران حامی ملت‌هایی است که علیه تروریسم ایستادگی می‌کنند

نسیم آنلاین نوشت:

رئیس‌جمهور در دیدار مسئولان نظام و علمای شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر معظم انقلاب گفت: آنها که به ناروا به نام اسلام به آدم‌کشی می‌پردازند در مسیر اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی قدم گذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با علمای شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی گفت: پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، رئیس جمهور با تبریک میلاد مبارک نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، گفت: امروز دنیای اسلام بیش از هر زمانی به سیره پیامبر (ص) و مهربانی و رحمت و گذشت و قانونگرایی و وحدت نیازمند است.
حجت‌الاسلام روحانی گفت: آنها که به ناروا به نام جهاد و دین و اسلام به آدم‌کشی و خشونت و افراط می‌پردازند، چه بخواهند و چه نخواهند در مسیر اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی قدم گذاشته‌اند.

رییس‌جمهور با بیان اینکه خشونت و تروریسم چه در کشورهای منطقه و چه در اروپا و آمریکا محکوم است گفت: بسیار خرسندیم که مردم مسلمان منطقه از عراق و سوریه و لبنان و فلسطین گرفته تا پاکستان و افغانستان در برابر افراط و خشونت و تروریسم ایستادگی می کنند و هر روز پیروزی‌های نو بدست می آورند.

او گفت: جمهوری اسلامی همچون همیشه حامی همه ملت هایی است که بر علیه تروریسم، قیام و ایستادگی می کنند.

 

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394335

برچسب‌ها