نسیم آنلاین نوشت:

مجموعه کلاه قرمزی باحضور مهناز افشار پخش می‌شود. گزیده‌ای از مجموعه "کلاه قرمزی" فردا، جمعه ساعت ۱۱ روی آنتن شبکه دو می‌رود؛ در این قسمت مهناز افشار نیز حضور دارد و از قوانین راهنمایی و رانندگی می‌گوید.

در بخش نخست آقای مجری درباره آداب صحبت کردن بچه ها با بزرگترها گفتگو می کند، پسر خاله، دختر همسایه، فامیل دور، پسر عمه زا و جیگر از عروسک هایی حاضر در بخش اول این برنامه تلویزیونی هستند.

در آیتم دوم همه عروسک ها حضور دارند و درباره اینکه اگر حوصله آنها در منزل سر رفتند چه کنند؟ با یکدیگر صحبت می کنند.

در بخش سوم آقای مجری وارد منزل می شود و در کمال حیرت با یک چراغ راهنمایی رانندگی رو به رو می شود. پس از کنکاش متوجه می شود که جیگر این تابلو را از خیابان کنده و یک راننده ( مهناز افشار ) هم دنبال اوست.

در آیتم پایانی این برنامه مهناز افشار درباره قوانین راهنمایی و رانندگی با کلاه قرمزی و دوستانش صحبت می کند.

مجموعه «کلاه قرمزی» به تهیه کنندگی حمید مدرسی و کارگردانی ایرج طهماسب سال ها است در نوروز و اعیاد مختلف به خانه خانواده های ایرانی می آیند. در نوروز 93 چند شخصیت عروسکی جدید به نام های عزیزم ببخشید، دیبی و بچه فامیل دور به این مجموعه اضافه شدند.

دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امیر سلطان احمدی، بنفشه صمدی و محمد لقمانیان از جمله عروسک گردان های این مجموعه هستند و هنرمندانی چون حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد بحرانی و کاظم سیاحی صداپیشگی شخصیت ها را بر عهده دارند.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =