تیم ملی ایران که موفق شد تیم ملی قطر را از پیش رو بردارد، برای ادامه رقابتهای خود در جام ملتهای آسیا به شهر بریزبین سفر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملی پوشان ایران ساعت 9 صبح به وقت محلی پس از صرف صبحانه راهی فرودگاه سیدنی شدند و در ساعت 11:15 به سمت بریزبین پرواز کردند. اعضای تیم ملی که پس از دو برد روحیه بسیار بالایی دارند، پس از یک ساعت و 5 دقیقه سفر هوایی با استقبال ایرانیهای مقیم بریزبین وارد این شهر شدند.
ساعت بریزبین در مقایسه با ملبورن و سیدنی یک ساعت عقب‌تر است.
هوای این شهر هم نسبت به دو شهر قبلی رطوبت بالاتری دارد. هنگام ورود تیم ملی ایران به بریزبین هوای این شهر 35 درجه سانتیگراد بود و پیش بینی می شود دمای هوا در روز بازی ایران برابر امارات در گرمترین زمان به 31 درجه برسد.
بریزبین در مقایسه با ملبورن و سیدنی ایرانیهای کمتری را در خود جای داده اما با توجه به استقبال پرشور ایرانیها در دو بازی نخست، به نظر می رسد تیم ملی در روز دوشنبه هم از حمایت پرتعداد ایرانیهای مقیم استرالیا بهره مند شود.
گفتی است تا کنون بیش از ۱۰ هزار بلیط این بازی به فروش رفته است.
دیدار تیم های ایران و امارات دوشنبه ۲۹ دی از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    30 4
    امیدوارم کیروش یه فکری به حال خستگی بازیکنها کنه که لیگ داخلی ها همه اخر بازی گرفتگی عضله داشتند شاید از بازیکنها ذخیره استفاده کنه که اصلی ها استراحت کنند
  • بی نام A1 ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    1 4
    احتمال احتمالات : بايد ديد أيا ايران ميخواد اول به ژاپن بخوره با به استراليا؟ من شخصا ترجيح ميدم اول به ژاپن بخوره . اكه بازى با إمارات مساوى بشه، به احتمال بالا دور بعدى با ژاپن بازى ميكنه. برنده اون بازى به كرهچين ميخوره كه احتمال بالا كره برنده ميشه و ما نيم نهائى رو با كره انجام ميديم. احتمال احتمالات الاحتمالات. فينال با استراليا. پس نتيجه ميگيرم كه مساوى با إمارات بد گزينه اى نيست. خودمم گيج شدم بخدا:
  • ایرانی A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    5 0
    به امید پیروزی و موفقیت تیم ملی و کادر فنی با لیاقتش. خدا پشت و پناهتان قهرمانان و سربازان وفادار وطن