حبیب کاشانی گفت که هیچ انگیزه اقتصادی برای خرید استقلال و پرسپولیس وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حبیب کاشانی مدیر تیم ملی فوتبال امید در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگار آزاد اندیش در مورد تیم ملی امید گفت: «تیم ملی با 28 بازیکن در اردوی آنتالیا برای بازی های فروردین آماده می شود. در رده سنی امید، غیر از یک باشگاه بقیه تیم ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار داده اند. همه دست به دست هم داده اند تا تیم ملی به موفقیت برسد.»
کاشانی در مورد اینکه باشگاه های استقلال و پرسپولیس 290 میلیارد تومان قیمت گذاری شده اند گفت: «کسی که چنین هزینه ای می کند چه منافعی به دست خواهد آورد. در ایران جز تبلیغات روی پیراهن و پخش تلویزیونی درآمدزایی دیگری وجود ندارد. این اعداد در مقابل آن 290 میلیارد تومان ناچیز است. شاید کسی با چهره دیگری بخواهد این سرمایه گذاری را انجام دهد. باید مواظب باشیم استقلال و پرسپولیس به دست افرادی بیفتند که اهلیت و اصلیت دارند. استقلال و پرسپولیس 290 میلیارد تومان قیمت گذاری شده اند و سالی 30 میلیارد تومان هم باید برای آن ها هزینه شود. در صورتی که باشگاه ها درآمدی ندارند.»
او ادامه داد: «ورزشگاه درفشی فر پرسپولیس متعلق به شهرداری است. درفشی فر باید به صورت کارشناسی قیمت گذاری شود. ولی صحبت من این است که انگیزه اقتصادی برای سرمایه گذاری و خرید سهام این دو باشگاه وجود ندارد. کسی که می خواهد 290 میلیارد بدهد و پرسپولیس یا استقلال را بخرد، اگر آن را در بانک قرار دهد سالی 22 درصد سود می گیرد و شما باید این پول را با پولی که از فوتبال به دست می آورد مقایسه کنید. هیچ وقت این پول به او برگردانده نمی شود.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =