نامزد شکست خورده در انتخابات ریاست‌جمهوری رومانی مدعی شده با حملات انرژی‌های منفی نتوانسته به موفقیت برسد.

سایت پارسینه نوشت:

ترایان باسسکو در انتخابات ریاست‌جمهوری رومانی 50.43 درصد آرا را به دست آورد این در حالی بود که میرچئا گئوآنا، وزیر خارجه سابق این کشور از حزب سوسیال دموکرات با 49.57درصد آرا در ردیف دوم قرار گرفت. عقیده‌های خرافی در میان سیاستمداران رومانیایی چندان هم غیرمعمول نیست به‌طوری که تعداد زیادی از آنها به عقیده‌های خرافی ایمان دارند.

در سرمقاله یکی از روزنامه‌های رومانی آمده است: یک جادوگر شیطانی گئوآنا را شکست داد. سیاستمداران رومانیایی واقعا ایمان دارند که نیروهای جادویی می‌تواند آنها را رئیس جمهور کند. پس از آنکه گئوآنا در انتخابات ششم دسامبر شکست خورد ابتدا شکستش را به دلیل تقلب گسترده در انتخابات دانست اما اکنون نیروهای شیطانی را دلیل این مساله می‌داند.

او در مصاحبه‌ای رسانه‌ای در این باره گفت: در یکی از مناظره‌هایی که بین من و باسسکو صورت گرفت، افرادی که برای باسسکو کار می‌کردند به نحوی جلوی دوربین قرار گرفته بودند که من نمی‌توانستم تمرکز کنم آنها انرژی منفی می‌فرستادند. در ابتدا مردم رومانی پس از شنیدن این حرف‌ها گئوآنا را مسخره کردند و اظهارات او را ناشی از شکستش در انتخابات دانستند اما پس از انتشار عکس‌هایی از یکی از افرادی که مدعی است با ماورا‌لطبیعه در ارتباط است در کنار باسسکو این شبهه به وجود آمد که شاید حق با نامزد شکست‌خورده باشد. این فرد که آلیودور مانولئا نام دارد از ساحره‌های به‌نام رومانی است. عکس‌های او پیش از مناظره در کنار باسسکو منتشر شده است. سخنگوی باسسکو در واکنش به انتشار این عکس‌ها گفته: ما آقای مانولئا را می‌شناسیم اما نمی‌دانیم او در کنار آقای باسسکو چه کار می‌کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 39591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =