مجامع سالیانه فدراسیون ها با مجمع والیبال شروع به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ همه روسای هیات ها، نمایندگان باشگاه ها،کمیته ملی المپیک، احمد گواری مدیر امور مشترک فدراسیون ها، ورزشکاران دختر، مربیان، داوران به ریاست نصرالله سجادی معاون امور ورزش قهرمانی صبح امروز(سه شنبه) در آکادمی ملی المپیک جمع شدند تا علاوه بر شنیدن گزارش عملکرد، برنامه ها و تقویم ورزشی سال 94 را تصویب کنند. 

بعداز خیرمقدم دبیر مجمع و رییس آن به اعضا، کلیپ گزارش عملکرد فدراسیون پخش شد. گزارشی مصور از فعالیت‌های سالیانه فدراسیون، وضعیت موجود تیم‌های ملی و چشم‌انداز فدراسیون. محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون در شروع صحبت هایش گفت: «والیبال ثابت کرده به رغم همه کمبودها، تحریم ها و تهدیدات، ایران کشور ثروتمندی است با استعدادهای ناب که با برنامه ریزی می شود از آن استفاده کرد و به موفقیت رسید. افتخار می کنیم که به عنوان الگوی مثال زدنی فدراسیون جهانی شده و توجه همه را جلب کرده است. کار برای انجام زیاد است وراه ها سخت اما هدف ما سکوی المپیک است و من باور دارم که می توانیم.»
او از هیات ها به خاطرکم توجهی در این دو سال عذرخواهی کرد: «عذرخواهی می کنم که نتوانستم در خدمت استان ها باشم. اما تلاش می کنیم دوسال از دست رفته را جبران کنیم. سال آینده بودجه وزارت ورزش به فدراسیون را هیات های استان ها می دهیم. تا در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری هزینه شود.»
با ارائه گزارش مالی سال 92 توسط خزانه دار، سجادی بعداز ایراد به موارد ابهامی در گزارش، مجمع آن را مشروط تصویب کرد. البته پیشنهاد داد تا با اختیارمجمع خودش یا داورزنی آن را بررسی کنند. او والیبال را الگویی برای بقیه فدراسیون ها می داند: «والیبال می تواند الگویی برای بقیه فدراسیون ها باشد. از غیر ممکن، ممکن ساخت. در ورزش به این الگوها نیاز داریم.»
نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بعداز مجمع فدراسیون والیبال دستگیری و تخلف مسئولان بلندپایه وزارت ورزش را تایید نکرد: «این موضوع، پیگیری می‌شود. بهتر است آن را از مسئولان مربوطه بپرسید. من خودم زیاد در جریان ریز موارد نیستم و باید صبر کنیم تا ابعاد ماجرا روشن شود. البته اینکه گفته می‌شود از مسئولان بلندپایه وزارت ورزش در لیست متخلفان و دستگیری‌ها بوده را به هیچ وجه تایید نمی‌کنم. این بازداشت‌ها هیچ ربطی به پرونده‌ی مفتوح سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ندارد.»
او درباره حضور بانوان در سالن والیبال می گوید: «صبر کنید ا‌ن‌شاالله این موضوع حل می شود. قبل از لیگ جهانی دراین باره صحبت می کنیم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =