۰ نفر
۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۷:۵۰

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کل کشور گفت: تجهیزات ورزشی پارکها در مدارس هم نصب می شوند.

مهر نوشت:

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کل کشور با اشاره به بهره برداری از حیاط مدرسه برای ورزش دانش آموزان اظهار کرد: در نظر داریم تجهیزات ورزشی ارزان قیمتی را که هم اکنون در پارکها نیز وجود دارد در حیاط مدارس قرار دهیم.

مرتضی رئیسی با اعلام این خبر افزود: طبق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش موظف شدیم برای مدارسی که از تعداد دانش آموز بالا و کلاس کم برخوردار هستند سالن ورزشی متناسب بسازیم.

پیش از این وزیر آموزش و پرورش از ساخت چهار هزار سالن ورزشی برای دانش آموزان خبر داده بود که به گفته رئیسی 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: 730 سالن ورزشی برای دانش آموزان طی چهار سال گذشته احداث و راه اندازی شده است.

این مقام ارشد در آموزش و پرورش همچنین از ساخت 727 سالن ورزشی برای دانش آموزان در استان خوزستان خبر داد و گفت: این فضاها با همکاری استانداری خوزستان احداث می شود. 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کل کشور در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با ایجاد امکانات جدیدی ورزشی و تربیت بدنی برای دانش آموزان، ناهنجاریهای اجتماعی موجود که بخشی از آن ناشی از عدم استفاده کامل از ظرفیتهای مدارس است برطرف کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 39635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =