آمستردام، پایتخت کشور گلها، مقصد جدید هواپیمایی قطر درسال 2015 است که از تاریخ 26 خرداد 94 به دیگرمقصدها اضافه خواهد شد.

اکبر الباکر، مدیرعامل شرکت هواپیمایی قطر، دراین مورد گفت: "آمستردام مدت زیادی است که در لیست مقاصد اروپایی ما قرار داشته و هم اکنون از اضافه شدن این شهر اروپایی زنده به مسیرهای پروازی خود مسروریم.

شرکت هواپیمایی قطر خدمات 5 ستاره خود را در هلند نیز ارائه خواهد داد و همچنین فهرست بلندی از مقاصد در سراسر خاورمیانه، آفریقا و خاور دور به راحتی بدون توقف در دوحه در دسترس مسافران خواهد بود."

مسیر آمستردام با پرواز بوئینگ Dreamliner 787، یکی از آخرین هواپیماهای نسل آینده در ناوگان هوایی شرکت ما، با 254 صندلی شامل 22 صندلی تختخواب شوی کامل کلاس بیزینس و 232 صندلی کلاس اکونومی، صورت می گیرد.

پرواز آمستردام بدون توقف در دوحه تنها 6 ساعت و 35 دقیقه زمان می برد.

amsterdam

پروازهای رفت از دوحه صبح ها و برگشت به دوحه بعدازظهرها آخروقت صورت می گیرد. این برنامه پروازی، راحتی و انعطاف خوبی برای مسافرینی که قصد تفریح یا ملاقات های تجاری کوتاه به آمستردام را دارند مهیا می کند.

هلند، این مقصد توریستی بسیار محبوب، عنوان 10 مکان ثبت شده در فهرست میراث فرهنگی یونسکو را یدک می کشد که از این میان آمستردام 2 مکان تاریخی از این لیست را با نامهای «کانال قرن 17 آمستردام» و «خط دفاعی قرن 20-19» به نام خود ثبت کرده است.

آمستردام به عنوان مقر هفت شرکت از 500 شرکت بزرگ دنیا از جمله شرکت فیلیپس و ING، دروازه ای شناخته شده برای تجارت روبه رشد است.

هواپیمایی قطر در ماههای اخیر فرودگاه بین المللی حمد را با بهترین لانژهای اختصاصی کلاس بیزینس و معماری فوق العاده شامل فضای خرید و رستوران در متراژی به مساحت 40 هزار متر مربع را که گلچینی از 70 فروشگاه و 30 رستوران است افتتاح کرد.
این فرودگاه با داشتن SPA و حداقل هزینه ورودی شامل امکاناتی از این قبیل است: استخر، سونای خشک و بخار، زمین اسکواش و خدمات زیبایی. با اضافه شدن آمستردام، تعداد کل شهرهای اروپایی هواپیمایی قطر به 34 مقصد می رسد که تقریبا 25% کل مقصدهای پروازی قطر است.

هواپیمایی قطر هم اکنون با ناوگانی مدرن متشکل از 146 فروند هواپیما به 146 مقصد تجاری و تفریحی در سراسر اروپا، خاورمیانه، آسیا-اقیانوسیه، آفریقا، آمریکای جنوبی و شمالی تنها طی 17 سال فعالیت، رشدی سریع و چشم گیر داشته است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396443