حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی درخصوص دیدار ایران و امارات که با برتری تیم ملی کشورمان همراه شد، گفت: مالکیت توپ بیشتر در اختیار امارات بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او ادامه داد: هر دو تيم فرصت گلزني داشتند اما اين تيم ايران بود كه در دقيقه 91 با فرصت‌طلبي و موقعيت‌شناسي قوچان‌نژاد گل زيبايي را به ثمر رساند و با اين گل باارزش حكم صدرنشيني ما را امضا كرد، ديداري كه از جهت رودررو نشدن با ژاپن و قرعه راحت‌تر براي ما بسيار حائز اهميت بود كه به آن رسيديم و بازي با عراق را انتخاب كرديم.
سرمربي اسبق تيم ملي كشورمان در ادامه مي‌افزايد: بازي با عراق به نفع ماست. تيم ما از نظر روحي - رواني، تجربه بازيكنان و كادر فني‌اش و از سوي ديگر در اختيار داشتن لژيونرهاي بسيار ارزشمند از عراق جلوتر است. نكاتي كه مي‌تواند حكم به پيروزي ما مقابل عراق در مرحله يك‌چهارم دهد.
مهاجراني تأكيد كرد: ايران مقابل تيم‌هاي غرب آسيا نمايش بسيار باشكوهي داشته و به نوعي دوباره خودش را به عنوان آقاي فوتبال آسيا مطرح كرده است.
مهاجراني با رد انتقادات منتقدان كروش مي‌گويد: كروش با روشي بسيار منطقي براساس داشته‌هايش سيستم بازي‌اش را اتخاذ كرده و با اتخاذ سيستم درست، نتايج خوبي به دست آورد، روشي كه ما را به جمع 8 تيم برد. به همين دليل به هيچ‌وجه انتقادات در چنين مقطعي درست نيست و مربي اصولاً نمي‌تواند تغيير در روش كاري به وجود آورد كه با آن نتيجه گرفته است.
سرمربي اسبق ايران در پايان خاطرنشان مي‌كند: من معتقدم نبايد از چين غافل شد، تيمي كه بسيار چراغ‌خاموش بالا آمده و به نظرم بايد آن را يكي از قدرت‌هاي آسيا محسوب كرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرشام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    152 6
    حشمت خان هم به این تیم دل بسته
  • بی نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    198 2
    یه دونه ای حشمت خان...
  • بی نام A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    45 1
    بالاخره یک مربی ایرانی پیدا شد که بر اساس غقل حرف بزند و نه بر اساس حسادت و خودخواهی
  • افشين GB ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    28 1
    يا علي مدد.خدانگهدار مردان شايسته كيروش.البته در برد و باخت دوستتان دارم.
  • بی نام A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    13 31
    تیم 2004 برانکو یه چیز دیگه ای بود