ادامه پلمب دفاتر استانی پدیده شاندیز/ دفتر بجنورد هم بسته شد

ایرنا نوشت:

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از پلمپ دفتر شرکت 'پدیده شاندیز' در بجنورد، به علت نداشتن مجوز قانونی فعالیت در این شهر خبر داد.

بنقل ازپایگاه اطلاع رسانی دادگستری خراسان شمالی درشنبه شب، 'مسلم محمدیاران' گفت: با توجه به اینکه این موسسه بدون اخذ مجوزهای لازم و عدم ارائه مدارکی دال بر قرارداد برای فعالیت در استان مبادرت به راه اندازی دفتر نمایندگی فروش سهام کرده، دفتر آن در بجنورد پلمپ شد.

او گفت: حدود دو هزار و 500 نفر از شهروندان استان مبادرت به خرید سهام این شرکت کرده بودند که دفتر این موسسه موظف به باز پس گرفتن سهام از مشتریان شده بود.

مدعی العموم بجنورد گفت: پس ازپایان پس گرفتن سهام بسیاری از شهروندان استان توسط نمایندگی یاد شده، از ادامه فعالیت این دفتر در استان جلوگیری به عمل آمد.

محمدیاران علت پلمپ نشدن دفتر این شرکت تاکنون را سهولت دسترسی سهامداران به آن اعلام کرد و گفت: با پلمپ این دفتر سهامداران مجبور می شدند به نمایندگی مرکزی درمشهد مراجعه کنند که ما برای جلوگیری ازاین کار، فعالیت موسسه را به نوعی محدود کرده بودیم.

او گفت: شهروندان باید همواره برای مشارکت دراین گونه طرح ها وپروژه ها به ابعاد گوناگون حقوقی- قضایی و نکات پیشگیرانه توجه داشته باشند و تجربیات گذشته و مشکلات به وجود آمده در پروژه ها و ابهامات و تبعات سوء آینده را در نظر بگیرند و صرف افتتاح دفتر و به کارگیری چند کارمند و کارشناس، دلیلی بر وجود مجوز فعالیت کاری نمی شود.

براساس گزارش رسانه ها تاکنون دفتر شرکت پدیده شاندیز علاوه بر مشهد و تهران در شهرهای شیراز، گرگان، بندرعباس و چند شهر دیگر کشور با حکم قضایی پلمپ شده است.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    13 0
    او گفت: شهروندان باید همواره برای مشارکت دراین گونه طرح ها وپروژه ها به ابعاد گوناگون حقوقی قضایی و نکات پیشگیرانه توجه داشته باشند . بابا دم به ثانیه که تلویزیون تبلیغ می کرد فقط تو تهران ۱۰۰۰ تا بیلبورد داشت از کجا یارو بفهمه ؟
    • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      3 4
      اصل پروژه که مشکلی نداشت ، کاملا سالم و با سرمایه مردمی بود ، فقط یه عده حسودیشون میشد بهش انگ زدند که طرفدار دولت قبل بوده
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    آقای دادستان لطفا ژست قهرمان نگیرید تا حالا کجا بودید؟ قهرمان حاج محسن پهلوانه که برای 120000نفر کار دست کرده. پدیده یک شبه سهام نفروختهآقای دادستان از سال 1388 پدیده داره سهام می فروشه تازه یادتون افتاده
    • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      0 7
      بعنوان یک مشهدی که اقتصاد شهر و منطقه و اشتغال خودم و هموطنانم از بین رفته و خسارت و زیان مالی زیادی را داریم متحمل میشویم از دادستان مشهد میخواهم که بعنوان مدعی العموم یعنی مدعی همین من و مردم متضرر شاندیز و مشهد و ایران ، در جمع مردم حاضر شده و به پرسشهای مردمی پاسخگو باشد
  • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    8 0
    در قانون تجارت فعلي سقفي براي تعداد سهامداران شركتهاي سهامي خاص در نظر نگرفته است كه لازم است قانون گذاران اين مورد را اصلاح كنند.
  • ارومی IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    5 1
    ارومیه براحتی خرید و فروش میشه
  • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    1 1
    چرا تا حالا هیچکدام از مسئولین قضایی و دادستان به یک ماده قانونی و یا حتی یک تبصره قانونی استناد نکرده اند که بموجب اون یک شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی بنام پدیده را بشه پلمب کرد ، پدیده حتی یک ریال هم از پول دولت را دراختیار نداشته ، اونا با استفاده از رسانه های گروهی مردم را تحریک کردند که پولشان را بکشند بیرون تا پدیده نابود بشه و بعد بگویند نگفتیم پهلوان دزد بود و مال مردم را خورد ، خوب زیر سرش که نگذاشته بود ، صرف ساخت و ساز پروژه های به این عظیمی کرده ، خدا از بانی و باعث بیکاری هزاران نفر نگذره