بهرام رادان: اگر مصطفی کیایی بگوید ماست سیاه است من قبول می‌کنم

پس از اکران پرجمعیت فیلم «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی در سالن اصلی برج میلاد، نشست خبری این فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ابتدای نشست کارگردان و بازیگران صحبت‌هایی کوتاه در مورد فیلم مطرح کردند.

 فرهاد اصلانی اولین بازیگری از این فیلم بود که در جلسه صحبت کرد او گفت: «من فکر می کنم برگ برنده این فیلم مصطفی کیایی است هم به خاطر کارگردانی و هم به خاطر فیلم نامه درخشانی که نوشته است.»

بهرام رادان از گروه حرفه‌ای کار و سناریوی آن صحبت کرد. مهتاب کرامتی نیز به ایفای نقش مشکل در این فیلم به خاطر پاس کاری نقش‌ها میان بازیگران و علاوه بر آن دشواری‌های ایفای نقش معتاد و مراحل آن  برای خودش و سحر دولتشاهی اشاره کرد کرامتی در ابتدای صحبت هایش گفت: «خیالتان راحت من الان پاک پاک هستم!»

محسن کیایی برادر کارگردان و بازیگر این فیلم نیز گفت: «از حالا برای فیلم بعدی استرس دارم.»  او در پاسخ به شوخی بازیگران به اعتمادش برای حضور در فیلم بعدی گفت: «داداشم هست، اگر به من نقش ندهد، مادرم زنگ می زند و برایم نقش می گیرد.»

پس از صحبت بازیگران، سوالاتی که بیشتر آن‌ها از کارگردان فیلم پرسیده شده بود، مطرح شد. بیشتر پرسش‌ها درباره قصه و پایان‌بندی و تدوین آن بود. کارگردان در پاسخ به این سوال که آیا فیلم چندین پایان دارد گفت: «تدوین این فیلم به شکل فیلمنامه آن برمی‌گردد. من می‌خواستم که فیلم حالتی چرخشی و بازگشتی داشته باشد و شاید همین شکل است که در نظر بعضی از مخاطبان دارای چندین پایان برای فیلم شده است. فیلم برای من همین جا تمام می شد نه جای دیگر. »

کیایی در ادامه پاسخ‌هایش در مورد سبک فیلم و رفت و آمد آن میان کمدی و ملودرام گفت: «من دوست دارم بین لحن‌های مختلف رفت و آمد کنم و به این کار اعتقاد دارم شاید این فرم خاص من باشد و درست هم نباشد اما من در کل زندگی را نیز رفت و آمد میان کمدی و تراژدی می دانم.»

در ادامه جلسه بازیگران جای خود را به افراد پشت صحنه دادند و قبل از آن مهتاب کرامتی تشکر ویژه‌ای از مصطفی کیایی کرد و گفت: «مصطفی کیایی در فیلم، پابه پای تمام ما بازی کردند.» بهرام رادان نیز قبل از ترک جایگاه گفت: «مصطفی کیایی تنها کارگردانی است که من سر هیچ چیز با او بحث نمی‌کنم چرا که او فضای فیلمش و انتخاب بازیگرش را خوب می‌شناسد و اگر در فیلم بگوید ماست سیاه است من قبول می‌کنم.»

پس از جابه جایی جایگاه‌ها سایر عوامل فیلم از جمله تهیه‌کننده و صدابردار و تدوینگر و موسیقی توضیحاتی در مورد فیلم دادند و ثمره کار را بسیار رضایت بخش دانستند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    29 4
    عجب فیلمی بود، آقای کیایی ترکوندی مثل خط ویژه........تبریک
  • بی نام IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    40 1
    تو این برنامه 7 ، خانوم های بازیگر جوان رو یا نشون نمیده یا از دور نشون میده مگه این ها چجور هستند که نشونشون نمیدین؟ اونوقت دوست دارین مردم هالیوود رو نپسندن
  • مانا CA ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    29 4
    واقعاً کيايی يک پديده است که تا حالا نداشتيم.
  • علی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    2 0
    سلام.خواستم تبریک عرض کنم خدمت اقای کیایی که فوق العاده کار کردن. اما تم کاریشون یه چیزیه. در مورد معضلات جامعه اما با شکل های مختلف.