ایسنا نوشت:

رییس سازمان بازرسی کشور گفت: اجازه دست‌درازی به بیت‌المال را نمی‌دهیم.

ناصر سراج در مراسم تکریم و معارفه رییس بازرسی استان ایلام گفت: در اداره‌کل بازرسی 20 استان در سطح کشور از قضات عالی رتبه برای مدیریت استفاده کردیم که در ایلام از یکی از نیروهای متعهد خود سازمان برای ریاست این سازمان استفاده شد.

او با بیان اینکه سیاست سازمان بازرسی مچ‌گیری نیست، گفت: نظام برای مدیران این بخش در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی زحمت کشیده و نباید فراموش کرد که سرمایه انسانی از سرمایه مالی با اهمیت‌تر است.

سراج گفت: مدیران بازرسی در نقطه مقابل مدیران دولتی و اجرایی نیستند بلکه همراه آنها هستند.

رییس سازمان بازرسی با اشاره به اینکه مدیران ما باید همواره قانون را در راس قرار دهند، گفت: در سنوات گذشته قانون زیر پا گذاشته شد و همه به بالا نگاه می‌کردند و باید گفت که تا قانون باشد همه ملزم به اجرای آن هستند.

او با اشاره به تحمل رنج و سختی‌هایی که انقلابیون برای حفظ پایه‌های این نظام متحمل شدند، یادآور شد: شخصیتی مانند عزت‌الله مطهری در طول هفت سال و نیم حبس در زندان‌های رژیم پهلوی فقط یک بار ملاقات داشت و در طول این مدت چهار سال و نیم در بند انفرادی بود.

سراج گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز یکی از قدرت‌های منطقه است که در سال‌های اول شکل‌گیری آن از سوی دشمنان با هدف براندازی به اشکال مختلف مورد هجمه قرار می‌گرفت که هیچ کدام از آنها به نتیجه نرسید و باید گفت که در این میان کمک خداوند بر کسی پوشیده نیست.

رییس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه در همان روزهای اول شکل‌گیری انقلاب، غائله کردستان را برای ضربه زدن به انقلاب تشکیل دادند، بیان کرد: بعد از سرکوب کردن جریان نفاق در این منطقه، جریان خلق عرب پیش آمد که برای جدایی خوزستان از ایران بود که آن هم بی نتیجه ماند که بعد از آن، نفاق را به ترکمن صحرا بردند که آن جریان نیز کور شد.

او گفت: انقلاب اسلامی ایران با هجمه‌های مختلفی در آن زمان روبرو شد که در هیچ نقطه‌ای در سطح جهان چنین انقلابی رخ نداده است و با توجه به اینکه جریان نفاق نتوانستند راه به جایی ببرند بعد از 2 سال با کشورمان وارد جنگ شدند که 8 سال آن را بر ملت ایران تحمیل کردند.

سراج با اشاره به اینکه کودتای نوژه نیز یکی دیگر از اتفاقاتی بود که بر سر راه انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به آن قرار گرفت گفت: متاسفانه اکثر مسئولین دولت موقت در این کودتا نقش داشتند و عملکرد دولت موقت باعث شد که خیلی از جوانان ما جذب گروهک منافقین شدند.

رییس سازمان بازرسی کشور گفت: یک انقلاب 2 ساله چگونه می‌توانست این حوادث را تحمل کند و باید بگوییم که اگر کمک خداوند متعال نبود پایه‌های این انقلاب مستحکم نمی‌شد که دشمنان نظام و انقلاب با وجود این همه شکست در سال‌های اخیر از طریق جنگ نرم با ما وارد میدان شده‌اند.

او گفت: وحدت خوبی بین مدیران اجرایی و قضایی در استان ایلام وجود دارد. در این استان مظلوم که 8 سال در خط مقدم جبهه بود و رنج‌های زیادی را متحمل شد، دولت علی‌رغم مشکلات مالی موجود، این استان را کمک خواهد کرد.

سراج در پایان با اشاره به اینکه بودجه استان ایلام یک صدم یکی از پرونده‌های فساد اقتصادی در تهران است، ادامه داد: دستان افرادی که به بیت‌المال دست درازی می‌کنند را قطع خواهیم کرد.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    34 0
    کی قطع میکنید؟؟