امید نمازی می گوید اگر به عنوان مربی با تیم کروش به جام جهانی می رفت نقطه ضعف این تیم بود

ورزش3 نوشت: امید نمازی که چند ماه مانده به جام جهانی از کادر فنی تیم ملی کناره گیری کرد تا به فوتبال امریکا برود، در گفتگو با سایت svenskafans درباره دلایل جدایی اش از تیم ملی صحبت کرده است.

مربی سابق تیم ملی صحبتهایش را اینگونه آغاز کرد: درست است که من حضور در جام جهانی را از دست دادم اما اصلا از محیط کاری ام و شرایط آن رضایت نداشتم و فکر می کنم اگر همراه تیم ملی به برزیل می رفتم، این یک نکته منفی برای تیم ملی محسوب می شود. من به کارم اهمیت زیادی می دهم و به همین دلیل برای گرفتن آن تصمیم سرنوشت ساز حسابی فکر کردم.

مربی سابق تیم ملی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که رابطه خوبی با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران داشت اما مشکلات مالی و مسائل خانوادگی باعث شد که او راهی امریکا شود.

نمازی ادامه داد: در حال حاضر مربی تیم زیر 20 سال امریکا هستم و تیم را برای جام جهانی نیوزلند آماده می کنم. ممکن است که وظایف من در ایران و امریکا به هم شبیه باشد اما در ایران در کنار آنکه دستیار سرمربی بودم نقش مترجم و رابط او و بازیکنان را هم ایفا می کردم.

نمازی به موفقیت فوتبال امریکا خوشبین است و اظهار امیدواری می کند که فوتبال ایران هم بتواند مثل فوتبال امریکا توسعه یابد.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    11 0
    خیلی جالبه خودش میگه به خاطر مسائل خانوادگی و مشکلات مالی رفتم اون وقت یه عده کاسه داغتر ازآش میگن مشکلش با کیروش بود.همچین آدمایی هستیم که راحت گناه دیگران رو میشوریم