خانه ملت نوشت:

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به لغو کنسرت‌های موسیقی در شهرستان‌ها تاکید کرد نیروی انتظامی با گروه‌های افراطی که باعث لغو کنسرت‌ها می‌شوند برخورد کنند.

کمال‌الدین پیرموذن با بیان اینکه لغو کنسرت در برخی از شهرهای حوزه انتخابیه‌اش رخ داده است، گفت: مردم و به خصوص جوانان آن شهرها از این اتفاق بسیار ناراحت شدند.زمانی که متوجه این اتفاق ناگوار شدم در جمع مردم حاضر شدم و خطاب به گروه‌های افراطی سخنرانی کردم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گروه‌های افراطیون و مقدس نما تصور می‌کنند دین اسلام با شادی و نشاط منافات دارد.

او درتوضیح این موضوع به گفته شهید دکتر بهشتی اشاره کرد و گفت: این شهید تاکید داشت که اسلام دین نشاط و امید است نه دین ناامیدی و غم. از سوی دیگر نبی گرامی اسلام نیز می‌فرمایند دوست دارم ملت بازی و بازیچه داشته باشند و نمی‌خواهم دین اسلام، دین خشونت و افراطی‌گری شناخته شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین گفت: همه این نکات نشان ‌می‌دهد که برای افزایش سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد ملی نباید زمینه‌های فراهم شود تا چهره نورانی و رحمانی اسلام توسط کج سلیقه‌ها، واپس‌گرایان و افراطیون که پیامبر اعتقاد داشتند افراطیون بهره‌ای از اسلام نبردند، زیر سوال برود.

پیرموذن گفت: بنابراین باید اجازه بدهیم کنسرت‌های موسیقی که بر گرفته از هنر‌های اصیل است در طول سال و به خصوص ایام دهه فجر اجرا شود و جشن و نشاط در بین آحاد جامعه برگزار شود. با برگزاری کنسرت های موسیقی چهره رحمانی اسلام در بین مردم و به خصوص جوانان به نیکی یاد می‌شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: از مسئولین انتظامی و قضایی می‌خواهم همراه گروه‌هایی باشند که با کسب مجوزهای قانونی نشاط را در محدوه تعریف شده در جامعه ایجاد می‌کنند. اما از سوی دیگر با مشکل‌سازان و افراطیون که مانع برگزاری کنسرت‌های موسیقی می‌شوند برخورد قاطعانه داشته باشند تا عبرتی برای سایرین و افرادی که تلاش دارند نشاط را از جامعه ایران اسلامی بگیرند باشد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =