امیررضا خادم می گوید تنها اشتباهش برای یافتن اسپانسر استقلال و پرسپولیس ،انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل برای سرخ ها بوده است.

سایت برنامه 90 نوشت: امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی دوشنبه شب به برنامه 90 رفتند تا درباره برنامه واگذاری پرسپولیس و استقلال سخن بگویند. 

سخنان امیررضا خادم در برنامه 90:

* معاون وزیر ورزش در پاسخ به اینکه به نظر شما هیئت مدیره ای که برای پرسپولیس انتخاب شد یکدست بود یا خیر گفت: هیئت مدیره ای که برای پرسپولیس تشکیل دادیم یکدست بود. از جهت تفکرات همه دارای جایگاه خاصی بودند و رای  آنها معنی دار بود و به صورت دکور در هیئت مدیره نبودند اما درباره عملکرد آنها در ۴-۵ ماه اول هیچ مصوبه ای بدون اجماع اتفاق نیفتاده بود.

* تا الان در استقلال ۱۵ میلیارد تومان و پرسپولیس ۲۰ میلیارد توسط بخش خصوصی وارد شده و این اتفاق اگر توسط من یا نزدیکان من انجام شده باشد کار خوبی بوده.

* ما زمانی که ورود به بحث هیئت مدیره کردیم باشگاه با مشکل شدید مالی مواجه بود. مشکلات در پرسپولیس شب عید منجر به اعتصاب تیم شد و هر دو باشگاه برای بستن قراردادها فصل جدید مشکل داشتند. اگر این پول وارد نمی شد امکان حضور این دو تیم در حد خودشان در لیگ نبود و راهی جز ورود این قبیل افراد در هیئت مدیره برای هزینه کردن نداشتیم.

* وی در پاسخ به اینکه سیاسی چگونه توانسته همزمان در سه تیم لیگ برتری هزینه کند گفت: کمک سیاسی به سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و راه آهن اصلا غیرقانونی نبود. ایشان در پرسپولیس رئیس هیئت مدیره بود و کمکش به پرسپولیس مشکل نداشت. زمانی که ما پرسپولیس را بستیم و سپس سه هفته طول کشید تا برای استقلال اسپانسر انتخاب کنیم و در همین زمان در تلاش بودم برای استقلال اسپانسر پیدا کنم و حتی چند اسپانسر با رقم ۵۰ میلیارد تومان جلو آمدند که در پرداخت اولیه و تعهد مشکل داشتند. زمانی که برای استقلال به هیچ اسپانسری نرسیدیم آقای سیاسی ورود کرد و گفت من گروهی را معرفی می کنم که کمک کند که آقای سبک دست مدیرعاملش هست به باشگاه معرفی شد و کمک کرد. تصور من این بود این شرکت مرتبط با آقای سیاسی هست اما آقای سبک دست در ادامه مطرح کردند ما توسط آقای سیاسی معرفی شدیم اما مستقل هستیم. درباره راه آهن هم مدیرعامل باشگاه و بعضی اعضای این تیم به من مراجعه کردند برای این که این تیم منحل نشود از من کمک خواستند تا برایشان اسپانسر پیدا کنم.

* بر اساس قانون فوتبال یک نفر نمی تواند در چند باشگاه سرمایه گذاری کند و اسپانسر شود و این اتفاق در مورد هیچ کس از نزدیکان ما نیفتاده، در حالی که چنین اتفاقی در همین فوتبال ما در سال های گذشته افتاده که یک نفر صاحب تیمی بوده اما به تیم های دیگر هم کمک می کرده که نمی خواهم نامی از وی بیاروم. کمک  کردن هیچ مشکلی ندارد، تا زمانی که تخلف مشهود حقوقی اتفاق نیفتد نمی توانید ایراد بگیرید. کمک کردن یک نفر هیچ مشکل حقوقی ندارد و شما فقط می توانید از نظر عرفی از آن ایراد بگیرید. اگر حمایت از این تیم ها نباشد چطور می توانند به کارشان ادامه دهند. فوتبال ما اشلی از فوتبال حرفه ای در فوتبال دنیاست. صداوسیما هنوز پول سازمان لیگ فصل جاری را نداده و تیم ها باید از یک جا ارتزاق کنند و اگر کوچکترین مدرکی بود که نشان بدهد یک نفر با یک قرارداد برای چند تیم هزینه اسپانسری را انجام داده بله خلاف کرده.

* خادم درپاسخ به شائبه هایی که درخصوص چیدن مهره های باشگاه توسط وی و آوردن نزدیکان خود به پرسپولیس مطرح شده گفت: بله من نزدیکان خودم را وارد پرسپولیس کردم و جانعلی و یوسف شاهی را به پرسپولیس معرفی کردم. اما آیا حضور در این باشگاه منفعتی برای من یا اطرافیانم داشته؟ ما که فقط هزینه کرده ایم.

* خادم در پایان درخصوص اینکه از کارهایی که در پرسپولیس کرده تا به این وضع دچار شود پشیمان است یا خیر گفت: به جز انتخاب مدیرعامل اول درباره بقیه تصمیماتم پشیمان نیستم.

 

بخشی از صحبت های پوری حسینی:

* وی درباره اینکه چرا همزمان هیچ کس برای خرید دو باشگاه نیامد گفت: احتمال دارد بعضی از خریداران هماهنگ کردند که نیایند و بعضی دیگر به دلایل دیگر.

* سالانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ مزایده در سازمان خصوصی سازی انجام می شود که همه آنها لزوما به فروش منجر نمی شود. تلاش می کنیم یک بار دیگر مزایده را قبل از عید برگزار کنیم و اگر هیئت واگذاری شنبه بعد اجازه داد شرایط را تسهیل کنیم آگهی دوباره را منتشر می کنیم و مزایده را برای نوبت دوم بیستم تا بیست و پنجم اسفند دوباره برگزار می کنیم، البته قیمت تغییری نخواهد کرد.

* رئیس سازمان خصوصی سازی درباره اینکه آیا وزارت ورزش مایل به همکاری برای واگذاری باشگاه ها بود یا ترجیح می داد همچنان این دو باشگاه زیر چتر خود بمانند گفت: آقای وزیر ورزش و معاونینش در پروسه واگذاری همکاری خوبی با ما داشتند اما در رده های پایین تر مدیریت از  هیئت مدیره دو باشگاه و افراد پایین تر برخی عدم همراهی ها وجود داشت و در هیئت مدیره دو باشگاه و کسانی که در مدیریت دو باشگاه دخالت داشتند کم کاری هایی داشتند.

* وی درباره قیمت بالای تعیین شده گفت: چنین کاری در جمهوری اسلامی تا به حال انجام نشده بود که برند بدون سهام یک باشگاه پرطرفدار قیمت گذاری شود. ما از یک موسسه بین المللی استفاده کردیم که کارشناس رسمی دادگستری این قیمت گذاری که از طریق شش روش مختلف انجام شده بود را تایید کرد. قیمت گذاری برای برند، ساختمان و ورزشگاه های این دو باشگاه انجام شد.

* حسینی درباره ادعاهایی مبنی بر اینکه دولت حق واگذاری ورزشگاه های مورد اشاره به باشگاه های پرسپولیس و استقلال را نداشته گفت: مصوبه هیئت وزیران در دولت دهم برای انتقال دو ورزشگاه به باشگاه ها با رای اولیه  مجلس مبنی بر مغایرت قانونی مواجه شد اما با توحضیاتی که داده شد در ادامه هیئت تطبیق مجلس مغایرتی با قانون ندید. پس مجلس مصوبه دولت را مغایر با قانون نشناخت. زمانی که رئیس مجلس نامه بنویسد و بگوید مصوبه خلاف قانون است این مصوبه کان لم یکن می شود پس مجلس در نهایت این مصوبه را لغو نکرده است و ورزشگاه ها متعلق به دو باشگاه است.

* وی همچنین در مورد معارض هاو ادعاهایی که درباره مالکیت ورزشگاه درفشی فر وجود دارد گفت: این اتفاق درباره همه شرکت ها و هر معامله ای ممکن است بیفتد. مالی فروخته می شود و فردی ادعا می کند این مال من بوده و کسی ادعا می کند این مال غیر بوده. در قانون آمده اگر خصوصی سازی سهامی را فروخت و بعد معلوم شد دارایی برای دولت نبوده و فروخته شده و خریدار متضرر شد می تواند به هیئت داوری مراجعه کند سازمان خصوصی سازی ضرر و زیان خریدار را از بودجه دولت تامین می کند و هیچ ضرری متوجه خریدار نمی شود. ادعاها درخصوص مالکیت درفشی فر و معارض آن هم به همین شکل حل خواهد شد.

* حسینی درباره مالکیت زمین تلو باشگاه استقلال گفت: ظاهرا واگذاری زمین تلو به باشگاه استقلال باطل است. در هر حال این زمین مال کسی غیر از دولت نیست و اگر متعلق به باشگاه استقلال هم نباشد به وزارت جهاد کشاورزش تعلف دارد و به اندازه ای که باشگاه استقلال روی این زمین حق داشته روی آن قیمت گذاری کردیم و در آگهی آوردیم، حالا که باشگاه استقلال از حق خودش خوب دفاع نکرده و سال گذشته بر علیه اش رای دادند و زمین را از آن گرفتند ما قیمت آن را با خریدار محاسبه خواهیم کرد.

* مثل بقیه مزایده ها که نوبت اول استقبال نمی شود می شود دو کار کرد. یک با همان شرایط تکرار شود یا با شرایط جدید. قیمت فروش همان ۲۹۰ میلیارد باقی می ماند. هیئت واگذاری شنبه تصمیم می گیرد شرایط چه تغییری کند که احتمالا پرداخت اولیه ۴۰ درصد نقدی کمتر می شود و مدت زمان قسط ها بیشتر می شود.

* حسینی در پایان گفت: با مکانیزم بسیار خوبی که در نظر گرفتیم هیچ بدهی به خریدار منتقل نمی شود و تمام آن توسط دولت و باشگاه های سابق پرسپولیس و استقلال پرداخت خواهد شد و این دو باشگاه مرداد ماه ۹۴ منحل خواهند شد و باشگاه های جدید پرسپولیس و استقلال با همین نام و شماره جدید دوباره ثبت خواهند شد.

 

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 48
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    شما بايد به خاطر ورود سياسي به باشگاه عذر خواهي كني،سياسي بزرگترين اشتباهت بود،رحيمي خوب بود
    • بی نام GB ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
      3 12
      از نظر خودش درست است. زیرا رحیمی تن به خواسته های ایشان و رئیسش نداد.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    بزرگترين اشتباه شما وارد كردن دوستتان اقاي سياسي به باشگاه بود
  • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    تنها کار درستت انتخاب رحیمی بود ... بزرگترین اشتباهت آوردن یه غیر فوتبالی غیر متخصص مثل سیاسی بود ... بزرگترین اشتباهت انتخاب 7 مدیر تو کمتر از 1 سال بود ... بزرگترین اشتباهت بیرون دادن فایل صوتی مشاجره پروین و علی دایی بود ... بزرگترین اشتباهت عدم حمایت از کادر فنی قبلی بود ...
  • محمد A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    113 5
    احتمالا بهترین انتخابش هم سیاسی بوده است
  • حامد IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    102 6
    آقاي خادم اشتباه غير قابل جبران شما بركناري يك مدير عامل فوتبالي و انتخاب يك مدير از سر كارگاه ساختماني بود. پس كار شما در رابطه با اقاي سياسي درست بود و مسئوليت كارهاي ايشان را ميپذيريد. نحوه جايگزيني علي دايي درست مثل عوض كردن سر كارگرهاي ساختماني بود.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    81 4
    اتفاقا تنها تصميم درستت همين بود.
  • قرمز IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    74 5
    ازت نمیگذریم، تیم رو نابود کردی...
  • sasa IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    37 1
    آقای پورحسینی 285 میلیارد قیمت دادی ما خریداریم
  • ehsan A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    80 2
    آقا جان ... این 2 باشگاه قبلا صاحب داشته اند ... حالا می خوان مال کس دیگه رو بفروشن ...................
  • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    61 2
    اشتباهات همه از جانب شماست زمانی که آقای رحمی مدیر بودند شما خردسال بودید
  • بی نام A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    42 0
    بفروشين اين تيم ها رو كه پولشون رو خودشون دربيارن. تا كي بايد سربار بودجه كشور باشن؟
  • حسین 66666666 A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    53 2
    آقای خادم بستگی داره شما اشتباه رو چطور تعبیر می کنید که حالا با توجه به تعبیر خودتان اینطور میگویید شما به عنوان فرد عاقل و بالغ و مسئول در این کشور مقایسه کنید آیا کارنامه کاری آقای رحیمی با آقای سیاسی برابری دارد؟ سیاسی در کجای این ورزش بوده است؟ شاید آقای سیاسی فقط چندتا عکس با لباس ورزشی گرفته باشد و بس شاید خواستید نشان دهید که مدیر غیر ورزشی هم می تواند مدیر این باشگاه باشد شاید خواستید کسی را به مانند آقای رویانیان رو کنید اما حیف که اشتباه بزرگی کردید...........................
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    28 0
    صحبت های پورحسینی منطقی بود. خیلی کوتاه و خوب جواب داد. خصوصا اونجایی که در مورد مصوبه مجلس توضیح داد. عادل هم نتونست ازش ایرادی بگیره و بهش گیر بده. ولی این آقای خادم بیخودی مطلب رو کش میداد و از چندتا کلمه قلمبه ثلمبه استفاده می کرد آخرش هم جواب درست درمونی نمیداد. تازه وقتی فردوسی پور در مورد نزدیکانش پرسید و اون هم مجبور شد مستقیم جواب بده همچین میگفت بله و به مجری نگاه میکرد که آدم احساس میکرد یه چیزی هم طلبکاره.
  • ميثم بدون شرح IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    69 12
    جناب خادم اشتباه شما در اين بود كه تصميم به ورود به فوتبال كردين. عملكرد شما هيچ جاي دفاعي باقي نذاشته.
  • محمد رضا IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    29 4
    تمام تصمیمات شما در باره پرسپولیس اشتباه بود چرا از اشتباهت در مورد انتخاب سیاسی که اسپانسر سه تیم استقلال ، پرسپولیس و راه آهن بود سخنی نمی گویی ؟ کسی را به عنوان مدیر عامل پرسپولیس انتخاب کردی که در استقلالی بودنش تردیدی وجود نداشت و بیش از دو برابر کمکی که به پرسپولیس کرد به استقلال کرد ما طرفداران پرسپولیس شما را هرگز نمی بخشیم که آرامش را از تیم مان گرفتی ................................................
  • محمد ح م تلوری A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    50 4
    اتفاقا رحیمی بهترین گزینه بود ولی شما با اوردن سیاسی و منتقمی نااااااابود کردی پرسپولیس رو
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    55 3
    شكسته نفسي ميفرمايند ايشون... تنها اشتباه ايشون در پرسپوليس نابودي اين تيم بوده و لاغير................
  • رضا IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    46 3
    اتفاقا تنها کار درستش انتخاب رحیمی بود.که اونم انداختن بیرون.
  • یاسر IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    32 3
    ببخشید آقای خادم مگه این تیم یه تیم محلی است که شماها روش آزمون و خطا رو پیش گرفته اید؟می دونید چه خونی بر دل هوادارن کردید؟کارای شما حالاحالاها درست شدنی نیست و جالبه که باز هم همون روش رو پیش گرفتید و درس نگرفتید.
    • علی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
      0 1
      لطفا به تیمهای محلی توهین نکنید
  • عادل A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    40 2
    اقاي خادم عزيز تقصير از شما نيست تقصير از كسي هست اين وظيفه را به شما دادند من شمارو تو سالن كشتي ببينم براتون به عنوان قهرمان ملي هورا مي كشم ولي دست از سر سرخابيا بردار........................
  • حمید رضا A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    48 4
    چرا از این اشتباهات برای کیسه ها انجام نمیدهید.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    36 1
    اتفاقا تنها کار درستی که انجام دادی همون بود که خرابش کردی
  • پرسپولیسی IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    34 1
    وزارت ورزش و خادم مسبب همه مشکلات و بدبختیهای پرسپولیسه و به هیچ عنوان حاضر نیستن دست از سر این تیم محبوب بردارن ، من موندم آخه کشتی گیر چه ربطی به فوتبال داره ؟
  • milad IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    75 1
    بیچاره دایی هی داد میزد خادم و وزیرمخالف ما هستن اینارو میگفت بس.
  • رضا A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    5 35
    شماها میدانستید ، رحیمی سپاهان را نابود کرد و به همین دلیل او را آوردید تا پرسپولیس را هم نابود کند.
  • مهرداد محمودی IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    12 3
    جناب خادم شما سرگرم کشتی و تحصیل بودید و از ماجراهای ورزشی مدتی دور شدید..بنده همان زمانی که زمزمه انتخاب رحیمی بود در همین خبرآنلاین عرض کردم رحیمی باران پاییزی تهران را بعنوان مدیر عامل نخواهد دید... چرا که سابقه مدیریتی پر حرف و حدیث ایشان در هندبال مشخص شده بود...در ضمن ایشان از تیم رقیب آمده بود و... ولی کسی گوش نکرد.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    37 1
    اتفاقا تنها کاری که خوب بود و کردی انتخاب رحیمی بود و بقیه کارات مرد حسابی اشتباه بود
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    32 3
    شاید اگر یک نقطه روشن در پرسپولیس بعد از انقلاب وجود داشته باشد همان حضور رحیمی بعنوان مدیر عامل این باشگاه بوده چرا که هم سابقه ورزشی روشن داشته همه سابقه مدیریت کلان ورزشی داشته و هم مدیر بهترین باشگاه کشور بوده که به پر طرفدارترین باشگاه کشور پیوسته مدیران دیگر اگر مدیر سیاسی بودند یا صرفا یک ورزشکار که از پرسپولیس استارت زدند و تعجب ما هم از همین بوده که چگونه یک قهرمان کشتی که فقط کشتی را میشناسد بر مسند راهبرد کارهای فوتبال نشست.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    55 1
    متاسفم آقای خادم که تصمیمات اشتباه شما باعث شد پرسپولیس به این روز بیفتد اما شما تازه طلبکار هم هستید واقعا جای تاسف دارد هم برای شما هم دولتی که شمارا آورد
  • امير A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    30 1
    تنها اشتباهت همين بود؟
  • meti IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    37 1
    تو بد بخت کردی پرسپولیسو
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    28 1
    فقط رحیمی اشتباه بود تیم و طرفدارانشو نابود کردی رفت آقاااا
  • مهدی نارمک IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    39 1
    قهرمان اسبق کشتی : ضمن احترام به شما و افتخارات شما، به نظرم بزرگترین اشتباه شما وارد شدن به دنیای سیاست و مدیریت کلان ورزش و دخالت در امور رشته فوتبال بود که هیچ تخصص و سر رشته ای نداشتید و ندارید.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    31 1
    برو به همون کشتی رسیدگی کن ما پرسپولیسی ها اگر شماها رو نخواهیم باید کی رو ببینیم
  • آرش IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    29 1
    آقاي خادم شما پرسپوليس را نابود و طرفدارانش را غصه دار كرديد و ميگوئيد تنها اشتباه شما انتخاب رحيمي بود اتفاقا" بهترين انتخابتان بود ولي متاسفانه با آن برنامه و كارهايي كه انجام داديد پرسپوليس را به اين روز انداختيد كه بايد صد چندان تلاش كند تا به مرحله قبل از انتصاب شما به اين پست و وزير لايق ورزش برسد
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    27 1
    کت و شلوار قهوه ای تنه تیم کردی جناب خادم ...
  • رضا A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    40 1
    تو و اون وزیرت پرسپولیس رو نابود کردین اشتباه نکردین
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    43 1
    اتفاقا تنها تصمیمم درستت انتخاب رحیمی بود که هم فوتبالی بود هم یه مدیر کاربلد
  • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    12 1
    اشتباه شما این است که در جایی قرار داری که نباید باشی
  • محسن IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    1 0
    شما پرسپوليسو نابود كردي، نابود... ميفهمي؟
  • مطلع A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    افای خادم بعدا باز مگویید که اشتباه بعدی من اوردن نزادفلاح بود اخه چرا این همه اشتباه چون احاطه نداری وتحقیق نمیکنی
  • مقیمی A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    1 0
    بزرگترین اشتباه شما دخالت در کاری بود که تخصصی در آن ندارید.
  • علی A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 1
    اعتماد به نفس تو رو اگه درخشان داشت الان چنتا بازیکن برا بارسا و منچستر میخرید
  • بی نام US ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 0
    بزرگترین اشتباه انتخاب جنابعالی بود
  • مهران IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    2 0
    آقای خادم اشتباه خود شمائید که سرتون رو کردید تو فوتبال، رحیمی یه مرد بود که نخواست دستش با شما تو یه کاسه باشه. آره اشتباه خودت بودی و اون دارو دستت که پرسپولیس رو به روز سیاه نشوند..............................
  • اکبر A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    2 0
    برگترین اشتباهت ورود خودت بود و بزرگتر از آن هم سیاسی و دار و دسته‌اش. لطفا جمع کنید برید.