علیرضا حقیقی دروازه بان اول تیم ملی که با مصدومیت به پرتغال بازگشته بود، به خاطر شرایط پنافیل مجبور شد زودتر از موعد برای این تیم پرتغالی به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته گذشته و در نبود علیرضا، گلر دوم تیم عملکرد خوبی نداشت و سرمربی پنافیل اصرار داشت که حقیقی سریعتر به ترکیب بازگردد. پس از آنکه مشخص شد کتف حقیقی نیاز به جراحی ندارد، سریعا تمرینات فیزیوتراپی را آغاز کرد و زودتر از موعد هم به میدان رفت؛ یعنی یکشنبه شب اخیر مقابل مارتیمو. حقیقی با وجود درد به زمین رفت و پزشک ها می دانستند ممکن است یک ضربه، اوضاع کتفش را وخیم تر کند. اما با اصرار کادر فنی، حقیقی درون دروازه ایستاد و در دقیقه 36 بازی اتفاقی که نباید رخ داد. مهاجم حریف در موقعیتی تک به تک قصد داشت دروازه حقیقی را باز کند که علیرضا جلویش را گرفت اما او ضربه ای شدید به دست و کتف حقیقی وارد کرد.دروازه بان پنافیل پس از این اتفاق روی زمین افتاد و نزدیک به 5 دقیقه مداوایش به طول انجامید.


حقیقی با همان وضعیت نیمه اول را به پایان رساند و در بین دو نیمه پزشک ها گفتند که باید تعویض شود. سرمربی پنافیل اما تاکید داشت که علیرضا درون دروازه بایستاد و اگر  دیگر نتوانست، تعویض شود. او حتی یک تعویض را تا دقایق پایانی نگه داشت تا در صورت مصدومیت علیرضا، او را بیرون بکشد. گلر تیم ملی اما تا آخر بازی درون دروازه ایستاد و به گفته نزدیکانش، پس از مسابقه مستقیما راهی بیمارستان شد. یکشنبه شب از کتف آسیب دیده حقیقی mri گرفته شد و جواب آن قرار بود شب گذشته اعلام شود.
اما پیش بینی اولیه پزشک این است که آسیب دیدگی او چندان جدی نیست و می تواند دوباره به میادین بازگردد. حقیقی در بازی یکشنبه بدشانسی آورد و به گفته پزشک ها، نباید بازی می کرد و نیاز داشت یک هفته دیگر بیرون بنشیند. به احتمال فراوان این بازیکن در بازی آینده پنافیل غایب است و از دو هفته دیگر، دوباره در ترکیب این تیم حاضر خواهد شد. او شانس آورد که با مصدومیت شدیدتری روبرو نشد و در واقع خطر از بیخ گوشش گذشت.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    5 23
    فیلم بازی میکنه برای توجیه خرابکاری
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    2 22
    همش جو سازی رسانه ای بود....واقعا متاسفم واسه عوام که باور کردن...
  • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    3 23
    چه داستان قشنگی,اقا قبول کردیم ایشون تو پنالتیای بازی با عراق مصدوم بودن.
  • بی نام IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    5 20
    اقا اينو الكي شاخ نكنين الان بيرانوند و رحمتي و حتي رحمان خيلي ازين بهترن
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    11 1
    حقیقی بهترین دربازبان دنیا
  • امین IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    9 1
    حقیقی بهترین است