ایرنا نوشت:

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه با اشاره به بارش برف در سطح منطقه و شدت ان در محورهای کوهستانی، از نمک پاشی به میزان بیش از 500 تن در سطح جاده های برفگیر این شهرستان خبر داد.

«مجتبی صادقی» گفت: برای ایمنی جاده ها و کاهش لغزندگی با توجه به بارش برف سنگین که از حدود ساعت 17 عصر دیروز در گردنه های «گدوک» و «امین آباد»، «بشم » و سپس به تناوب در تمامی نقاط شهرستان آغاز شد و تا ساعت پنج بامداد امروز ادامه داشت نیروهای راهداری این اداره اقدام به یخ زدایی و نمک پاشی سطح جاده ها کردند.

او گفت: در این عملیات 60 نیروی راهدار همراه با هفت دستگاه انواع ماشین آلات برف روبی، نمک پاش و آب نمک پاش درتمامی جاده های شهرستان شرکت داشتند و با برف روبی، یخ زدایی و نمک پاشی مسیرهای منطقه را برای عبور و مرور وسایل نقلیه مسافران ایمن کردند.

صادقی گفت: اینک تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان باز است و تردد در آنها به آرامی جریان دارد.

او با بیان اینکه بارش خفیف برف کماکان در گردنه ها ادامه دارد، از رانندگان و مسافران جاده ها خواست حتما به زنجیر چرخ مجهز بوده و پیش از حرکت از کارکرد صحیح وسایل نقلیه بخصوص سیستم گرمایشی آنها اطمینان حاصل کنند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    6 4
    از اون ور میگید بی آبی و بحران محیط زیست و از این ور 500 تن نمک به روی برفها میریزید ؟ واقعا نمیتوانید از روش بهتری استفاده کنید؟
  • بی نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 1
    نمک رو از کوه جومونگ آوردین این همه رو؟