در ششمین جلسه هیات نظارت مرکزی چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها که با حضور اعضاء ستاد انتخاباتی شورایاری ها ساعت 8 صبح امروز در محل ساختمان هیات نظارت تشکیل شد، تاریخ قطعی انتخابات 22 اسفند ماه مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این جلسه با حضور محمد سالاری، رییس هیات نظارت بر انتخابات شورایاری ها ، مرتضی طلایی دبیر ستاد هماهنگی شورایاری ها و نایبی نماینده تام الاختیار شهردار تهران و قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، ناصربخت معاونت سیاسی فرماندار تهران و اعضای هیات نظارت و مسئولین ستاد انتخابات تشکیل شد.

محمدسالاری ، رییس هیات نظارت بر انتخابات شورایاری ها با اعلام این خبر گفت: باتوجه به جلسه دیروز ستاد هماهنگی شورایاری ها، مصوبه ستاد هماهنگی می بایست به تایید اعضای هیات نظارت می رسید که به همین منظور جلسه ای امروز با حضور تمامی نهادهای مرتبط برگزارشد و 22 اسفند روز برگزاری انتخابات مصوب و به تایید اعضای هیات نظارت رسید.

او گفت: باتوجه به اینکه برای اولین بار هیات نظارت مستقل و قانونی برای انتخابات شورایاری ها متشکل از 9 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران تشکیل شده است ، ایجاد ساز وکار و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری این هیات به مدت زمان طولانی نیاز دارد که در این جلسه مقرر شد شهردار تهران و ستاد هماهنگی نسبت به تامین نیازهای اعلامی هیات نظارت در سطوح مرکزی ، مناطق 22 گانه و محلات 354 گانه اعم از مکان استقرار و حداقل ملزومات مورد نیاز همکاری جدی داشته باشند.

سالاری با تشکر از شهردار تهران از مساعدت انجام شده و قول های داده شده ، گفت: تا ظرف این هفته هیات نظارت منطقه ای و محله ای در مناطق و محلات شهر تهران مستقر شوند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شورایاری ها اولویت مهم دیگر هیات نظارت را احصاء لیست معتمدین واقعی و بیطرف در سطح محلات جهت نظارت بر فرآیند انتخابات بویژه روز اخذ رای برشمرد و گفت: جهت تسریع در این امر با تمامی اعضاء شورای شهر مکاتبه شده است تا نسبت به ارائه لیست معتمدین مورد اعتماد و بیطرف خود به هیات نظارت مرکزی اقدام نمایند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =