مهر نوشت:

وزیر دادگستری دولت یازدهم گفت: پرونده های تخلفات زمین خواری در این دولت به حداقل رسید.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با پرونده های مرتبط با زمین خواری گفت: در دولت جدید این موضوع به حداقل کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تا کوچکترین اطلاعات در این زمینه رسیده است برخورد کرده ایم افزود: همین الان هم اطلاعاتی در مورد زمین خواری برسد برای برخورد درنگ نخواهیم کرد.

وزیر دادگستری دولت یازدهم ادامه داد: در این راستا استانداران، روسای دادگستری، مدیران بازرسی و روسای سازمانهای جهاد کشاورزی باید با دقت موضوع زمین خواری را رصد می کنند تا تغییر کاربری داده نشده، منابع طبیعی تصرف و جنگلها تخریب نشوند.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی خطاب به اصحاب رسانه نیز بیان داشت: شما هم به عنوان خبرنگاران اگر خبری پیدا کردید در مورد ساخت و سازهای غیرمجاز و اینکه تغییر کاربری صورت می گیرد سریع به ما و دستگاههای مرتبط اطلاع بدهید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه لایحه حفاظت از محیط زیست در حال آماده شدن است یادآور شد: به دنبال این هستیم که در قالب این لایحه هم قوانین و مجازات ها و هم روش پیگیری حقوقی را تغییر بدهیم.

وزیر دادگستری دولت یازدهم ادامه داد: با تصویب لایحه حفاظت از محیط زیست نظام رسیدگی به تخلفات در این زمینه تغییرات محسوسی پیدا می کند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    شایسته است در پاسخ به این وزیر محترم متذکر بشم که زمین خواری نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه به اوج خودش رسیده نمونه واضح اون تصرف اراضی ملی تپه سرخه در لواسان که قلب و ریه تنفسی تهران است اشاره کنم که در روز روشن و جلوی چشم تمامی ارگان های ذیصلاح و ذیمدخل درختان سی ساله را قطع و بجای آن ساخت و ساز میکنند این زمین خوارهای بی وجدان.تنها از رهبر بزرگ انقلاب که فکر میکنم واقعا دلسوز آینده محیط زیست باشند عاجزانه استمداد کمک و یاری داریم تا دستور رسیدگی و قلع و قم این افراد را فراهم نمایند