علی کفاشیان می گوید فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا فقط پول های سرمربی تیم ملی را داده است.

علی کفاشیان ، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گویی کوتاه با خبرآنلاین درباره پرداخت بخشی از طلب های فوتبال ایران توسط فیفا گفت:« آنها تنها بخشی از پول های ایران را دادند . ما از فیفا خواسته بودیم از محل طلب های ایران ، بخشی از دستمزد و پاداش عقب افتاده کارلوس کروش را بپردازند که آنها با چند ماه تاخیر ، 800 هزار دلار پاداش صعود به جام جهانی و طلب های کارلوس کروش تا جام ملتهای آسیا را به حساب این مربی واریز کردند که رقمی نزدیک به 1.5 میلیون دلار می شود. او از زمان صعود به جام جهانی تا حالا این پاداش صعودش را از ما طلب داشت. »

کفاشیان درباره اینکه گفته شده 1.5 میلیون دلار دیگر از طلب های فدراسیون فوتبال هم به وزارت امور خارجه داده شده تا به فدراسیون فوتبال برسد هم گفت:« نه بابا کدام پول؟ دلتان خوش است ! حسابی بی پولیم. فیفا هم هیچ پول دیگری در اختیارمان نگذاشته. خلاصه شب عیدی هیچ پولی در بساط نداریم و نمی گذارند پول های مان را بگیریم.»

رئیس خنده روی فوتبال ایران که این روزها برای انتخابات پر حرف و حدیث هیات فوتبال تهران زیر فشار است می گوید:« نمی دانم این شایعات را از کجا می آورند. خلاصه هر کسی در جلسه حضور داشت به آقای شیرازی رای داد و همه هم دیدند که چند رای آورد. دیگر نمی دانم درباره کدام حرف و حدیث سخن می گویند.»

او درباره علاقه ویژه شیرازی به دوربین ها عکاسان می گوید:« (خنده) خدایی شما به چه چیزهایی دقت می کنید. او حالا 4 سال دیگر زمان دارد تا در لنز دوربین ها باشد!»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    5 7
    بخدا قسم مدیون هستید در این آشفته بازار بیش از صد میلیارد تومان کیروش گرفته
  • فرهاد 30 از کرمان A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    4 2
    خدا به شما پول بده بنده خدا چه کاره اس؟
  • بابک مردجانی A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    6 1
    وام آجیل و میوه برات بگیرم خوش خنده ....
  • ممد آقا A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    4 2
    همون بهتر که پولها دست فیفا باشه تا به حساب طلبکاران فدراسیون بره. اگر دست فدراسیون باشه که معلوم نیست چطوری هزینه میشه فقط طلبکار به طلبکار اضافه میشه.