سعید معروف پیشتاز نظرسنجی خبرآنلاین/شما به کدام ستاره رای می دهید؟

در نظرسنجی خبرآنلاین،در حال حاضر کاپیتان والیبال ایران در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛نظرسنجی درباره انتخاب چهره سال خبرآنلاین در حالی از روز شنبه آغاز شده است که تا این لحظه میرسعید معروف بیشترین آرا را به خودش اختصاص داده است.کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که با درخشش در لیگ جهانی و انجام بازی های خوب برای تیم ملی توانسته قلب میلیون ها ایرانی را تسخیر کند.

این اتفاق در حالی افتاده است که پس از معروف کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد.سرمربی پرتغالی ایران که مردم دوستش دارند و حتی به خاطر شکست خوردن تیم ملی ایستاده به احترامش کف می زنند.او هم چهره محبوبی در بین ایرانیان است و رقابتش با کاپیتان والیبال ایران برای تصاحب چهره سال شانه به شانه است.

پس از این دو چهره اختلاف ها زیاد می شود و نفراتی چون علی دایی،سردار آزمون،سعید عبدولی و ... قرار دارند.البته در خیلی از کامنت ها آمده است که چرا تا این اندازه به ورزشکاران در رشته های غیر فوتبالی ظلم شده است و چرا خیلی از رای های داده شده به خانم های ورزشکار نیست؟!

اگر فکر می کنید که چهره های غیر فوتبالی شایستگی این را دارند که در نظرسنجی در رده های بالا قرار بگیرند این رای شما است که می تواند آنها را در نظرسنجی بالا بیاورد.چهره هایی مثل فرزان عاشورزاده،اسلوبودان کواچ،لیلا رجبی،زهرا نعمتی و خیلی های دیگر که شایستگی این را دارند تا حتی اگر به عنوان چهره سال انتخاب نمی شوند اما در رده های بالای نظرسنجی قرار بگیرند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    10 7
    تیم ملی والیبال ایران اگر قهرمان شد بخاطر نمایش یک کار گروهی و به دور از جار و جنجال و حاشیه تمام بازیکنان آن بود ، بازیکنانی که هر کدامشان به یک نقطه از خاک سرزمین پهناورمان تعلق داشتند ، بهتر نیست بجای اینکه بمانند خطاهایی که در گذشته در مورد چهره سازیها و حاشیه سازیهای فوتبال شد و موجب ایجاد مافیایی پیرامون اشخاص خاصی گردید ، اینبار درس گرفته و یک شخص خاص را مطرح نسازیم و بگوییم این تیم ملی والیبال ایران بود که شایسته ستاره شدن است
  • خودم A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    5 13
    فرهاد مجیدی بهترین بود
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    2 1
    سعید معروف . بخاطر استیل عالی ،هوش بالا ، توان مدیریت تیم ، آشنایی به زبان خارجی ، تداوم بازی و پشتکار و شخصیت بسیار ارزشمند و باکلاس .
  • حسین IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    1 8
    سرداررشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به خاطردلاوری هایی که برای اسلام کرد