روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان محیط زیست خواستار برخورد با زمین خواری و حل مشکلات زیست محیطی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بازرسی کشور؛ به دنبال تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران منابع طبیعی و حفظ محیط‌زیست و تصریح رئیس قوه قضائیه مبنی بر پیگیری این فرامین، رییس سازمان بازرسی کل کشور در بیانیه‌ای، رسیدگی به این موضوعات را در قالب تدوین برنامه‌ای در سازمان بازرسی خواستار شد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض سلام و تحیت خدمت همکاران پرتلاش سازمان بازرسی کل کشور، در واپسین روزهای سال و در ایام رهسپارشدن طبیعت به‌سوی نو شدگی و طراوت و نشاط، رهبری با درایت انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از مسئولان، بر لزوم حفاظت از طبیعت به‌عنوان وظیفه‌ای دینی و انسانی تأکید نمودند.

سازمان بازرسی کل کشور، تقارن صدور فرامین یادشده با بیداری طبیعت را به فال نیک گرفته و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص چالش‌های زیست‌محیطی را در قالب برنامه‌هایی دقیق و اجرایی، در دستور کار مطالعاتی و عملیاتی این سازمان در سال آتی قرار می‌دهد.

این‌جانب امیدوارم با همفکری و تلاش همکاران سازمانی، در این مورد نیز همانند برنامه اقتصاد مقاومتی، نظرات، پیشنهادها و توصیه‌های علمی ـ تخصصی سازمان بازرسی کل کشور، مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرارگرفته و پاسخی مقبول به فراخوان حفظ طبیعت و منابع آن از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی باشد.

ناصر سراج

رئیس سازمان بازرسی کل کشور

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    8 1
    همیشه همینطور است.هروقت رهبری هشداری میدهند بلافاصله چندبیانیه و تراکت و شعار و بخشنامه های چندخطی و ...بعد از مدت کوتاهی همه چیز فراموش میشود.ایا مدیران کم کارند؟سیستم بوروکراسی ما مشکل دارد؟قدرت و نفوذ قانون شکنان و رانت خواران مافوق تصور است؟یا همه اینها؟
  • بی نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    9 0
    اين حرفها كه از سالها قبل جزو وظايف اصلي قوه قضائيه و سازمان بازرسي بوده است. يا از وظايف خود فراموش كرده اند يا خود را به خواب زده اند. چرا حالا كه كشور را خيلي ها خورده اند اين بيانيه ها را مي دهند؟