عوامل سریال «ابله» که این روزها در شبکه خانگی، توزیع و پخش می‌شود، چهارشنبه۲۰ اسفند به کافه خبر می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمال تبریزی کارگردان سریال «ابله» به همراه مهران احمدی، هانیه توسلی، مجید صالحی و شبنم مقدمی بازیگران این مجموعه فردا در کافه خبر حضور پیدا می‌کنند.

شما می‌توانید پرسش‌های خود را از عوامل این سریال شبکه خانگی به صورت کامنت مطرح کنید.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    14 5
    چرا از جلوه های ویژه خوب تیتراژ در باقی بخشهای سریال کمتر استفاده شده است؟
  • amir A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    30 7
    گریم بازیگران خیلی بد درست شده ، طنز سریال خیلی کم است،تکرار در سریال زیاده و ریتم سریال کُند پیش میره
  • بی نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    30 4
    هدف آقاي تبريزي از اين سريال چيه ؟ و چه مفهوم خاصي رو ميخواد منتقل كنه ؟ واقعيتش فيلم نامه و قصه خيلي ضعيف هستش
  • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    11 37
    از طرف بروبچه هاي دانشگاه شريف ازشون تشكر كنيد
    • بیننده FI ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
      15 1
      چرا؟
  • مهیار A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    17 1
    از فیلمنامه که میگذریم میبینیم در کارگردانی و:.78ازی ها در نهایت ناباوری دچار ضعف های عمده ای است بازی هایی طنز گونه که منو بیشتر یاد آثاری مثل احمق و احمق تر جیم کری میاندازد اما باید ببینیم آیا تقلید همیشه میتونه خوب باشه یا در کنار این تقلید ما باید جهت احترام به حقوق بیننده از بحث گریم فراتر بریم و به نگارش فیلمنامه و بازی ها و اصل راه ارتباطی جهت خنداندن مردم که این روز ها واقعا سخت است بیشتر توجه کنیم ؟
  • علی US ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    11 5
    ازشون بپرسین که انگیزه شون از اینکه فیلمنامه ای به این شدت پیچیده و گنگ رو برای این سریال انتخاب کردن چیه؟ به عنوان مثال انگیزه هوشنگ تتلو برای اینهمه کنجکاوی چیه ؟ یا مثلا چرا اینقدر شخصیت پدربزرگ , گنگ و غیرقابل درکه؟ ولی در کل یه سری از شوخی ها و نقش یه سری از بازیگرا باعث شده که این سریال به دل خیلی ها بشینه ولی به نظرم مشکل اصلیش فیلمنامه هست .ممنون
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    16 11
    طرح اصلی قصه از کجا اومده؟ ربطی بین ابله شما با ابله داستایوفسکی وجود داره؟
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    4 13
    من معمولا سریال خیلی کم می بینم ولی ابله رو کاملا دنبال می کنم. به نظرم تو این فیلم از تکنیک های فیلمنامه نویسی جدبد استفاده شده. ریسک همچین کاری برای مردمی که سریال های برزیلی و ترکیه ای رو به خاطر سرراست بودن به سریال هایی مثل شرلاک ترجیح می دن، خیلی زیاده. نتبجه اش این شده که پدر و مادر من اصلا سریال رو نمی فهمن ولی من عاشقشم. به نظرم این سریال با تمام نقاط قدرت و ضعف در فیلم نامه، بعدها به عنوان مرجع استفاده از این تکنیک ها ازش باد می شه.
  • فواد محمدی IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    9 3
    تشکر از آقای کمال تبریزی به دلیل ساخت سریال أبله ... لطفا به سوال بنده پاسخ داده شود : طراحی پوستر سریال عالی... کیفیت تصویر سریال عالی... کیفیت تیتراژ هم عالی شاید بعضی ها مخالف باشن... کیفیت اصلا همه چی عالی ... چرا این سریال به دل نمیشینه؟ فقط میخواستم این سوال رو بپرسم . همین
  • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    9 1
    لطفا بپرسيدآيا آقاي تبريزي نگران نبودند که با ارجاعات زيادي که در متن وجود دارد و به محدوده افراد و شخصيت هاي حقيقي سينمايي مربوط مي شود ، فهم و لذت بردن از آن براي تماشاگر غيرسينمايي سخت و يا ناممکن شود؟
  • سعید A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    4 1
    به نظرم مجموعه از عدم حمایت های فکری و مشاوره هایی که منتقدان، نخبگان و مرجع صدور مجوز باید می دادند، رنج می برد. ببینید که مجموعه اتاق عمل مهران مدیری بعد از مدتی وقفه، چگونه احیا شد و توانست آنتن شبکه سوم سیما را در اختیار گیرد آقای تبریزی فرد منعطف و انتقاد پذیری است تقویت اعضای شورای پروانه ساخت و یا نمایش سازمان سینمایی می توانست، پالس ها و هشدارها را جهت اصلاح کار بدهد و نقش هدایتگری را بر عهده بگیرد.
  • دلارام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    4 9
    این سریال از نظر ساختار و تلاش عوامل و در کل تیم عوامل فوق العاده است ولی ایراد بزرگ این کار اینه که داستان بسیار کند پیش میره و غیراز این تنها ایرادی هم که به موسسه ی تصویر گستر پاسارگاد وارده اینه که چرا در آغاز اعلام کردند که همراه با هر قسمت این سریال سه موسیقی هم هست اما از قسمت اول تا قسمت ششم ، این سه آهنگ مدام در این قسمت ها تکرار شده اند .جریان چیست؟ باتشکر از مدیریت این سایت و مخصوصا تمامی عوامل این سریال به خصوص جناب تبریزی، جناب مجیدصالحی و دیگر عوامل که واقعا زحمت کشیدند....
  • بی نام CA ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    2 4
    اول سريال جالب بود ولی انقدر کشدار و بی مزه شده که ديگه نگاه نميکنم. چرا آب ميبندين تو سريال؟ چی بود اون قسمت که هانيه يک ساعت نشته بود جلوی پدر و مادر پسره يک ساعت نمک ميريخت اون باباهه؟
  • شبنم A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 1
    خیلی عالیه به خصوص بازی احمد مهرانفر یا همون ارسطو خودمون ولی چرا متوفق شد