پاریس سنت ژرمن با وجود اخراج زلاتان، مهاجم کلیدی خود، چلسی را حذف کرد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه مسابقات مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چلسی میزبان پاریس سنت ژرمن بود. چلسی كه در بازی رفت و در فرانسه توانسته بود به تساوی یك بر یك برسد، با توجه به میزبانی در این دیدار شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد داشت.
تیم فرانسوی كه در این مسابقه امید زیادی به گلزنی زلاتان ایبراهیموویچ داشت، در دقیقه 31 این بازیكن را از دست داد. زلاتان از داور كارت قرمز گرفت و با اخراج او، پاریس سنت ژرمن 10 نفره شد. باوجود اخراج زلاتان، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. چلسی با توجه به اینكه در خانه حریف به گل رسیده بود، با تساوی بدون گل هم صعود می كرد. این تیم در دقیقه 81 هم توسط گری كیهیل به گل رسید تا هواداران چلسی تیمشان را در مرحله بعد ببینند. اما 5 دقیقه بعد داوید لوئیز با یك ضربه سر زیبا، مسابقه را مساوی كرد.
با گل او، كار به وقت اضافه كشیده شد. در نیمه اول وقت اضافه، سیلوا در محوطه جریمه تیمش خطای هند انجام داد و داور برای چلسی پنالتی گرفت. ادن هازارد پشت توپ ایستاد و گل دوم چلسی را زد. نیمه اول وقت تلف شده با نتیجه دو بر یك به پایان رسید و پاریس سنت ژرمن تنها 15 دقیقه دیگر وقت داشت تا نتیجه را جبران كند.

حالا با توجه به تساوی یك بر یك در بازی رفت، پاریس سنت ژرمن یك گل می خواست تا مسابقه را مساوی كند و با قانون گل زده بیشتر در خانه حریف، به مرحله بعد برود. پاریس سنت ژرمن كه از دقیقه 31 با 10 بازیكن كار را دنبال می كرد، در دقیقه 113 توسط تیاگو سیلوا به گل دوم رسید. سیلوا كه یك پنالتی بچه گانه به حریف داده بود، اشتباه خود را جبران كرد.

تیم مطرح فرانسوی در آستانه موفقیتی بزرگ بود؛ حذف كردن چلسی در انگلیس، آن هم با یك بازیكن كمتر. همین اتفاق هم رخ داد و در نهایت داور سوت پایان مسابقه را زد و با ثبت نتیجه دو بر دو، پاریس سنت ژرمن به مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفت.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود حسن اسدالله IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    کیف کردم از اینکه غرور یک مربی با شعارها و ژستهای آبکیش خوابید
  • رامبد IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    9 1
    لذت بردم و حقشون بود.همه دیدند که تیم ده نفره هم میتونه در 120 دقیقه پیروز بشه
  • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    1 5
    دقیقه 3 نه 31
  • حمید مهدیخانی A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    4 2
    پیرمردهای لندن عصاشون شکست