یک نماینده مجلس: بهینه تر کردن نظارت مهمترین خانه تکانی مجلس است

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: خانه تکانی سیاسی باید در ابعاد مختلف مورد نظر مجلس قرار بگیرد و این مساله از اهمیت زیادی برخوردار است.

سعید زمانیان دهکردی در گفت و گو با خبرآنلاین درخصوص خانه تکانی مجلس نهم برای ورود به سال آخر فعالیتش و مهمترین شاخصه های این خانه تکانی گفت: مجلس باید به شکل ویژه در ارتباط با تسریع در روند قانون گذاری و قوانین و مقرراتی که واقعا بتواند حلال مشکلات باشد و همچنین سرو سامان دادن به وضعیت نظارتی مجلس وارد شود.
نماینده مردم شهرکرد درمجلس نهم با تاکید بر این که در کشور کمبود قانون وجود ندارد وباید به سمت نظارت بیشتر حرکت کرد،گفت:اگرمجلس درسال آخر بتواند نظارت خود را در همه ابعاد بهینه کرده وآن رادرزمینه های مختلف و کنترل های لازم از ابعاد قانونی صورت دهد، قطعا مطمئن باشید اتفاقاتی که بعدا در جامعه و ادارات و وزارت خانه ها و نهادهای مختلف می افتد و مشکلاتي که دستگاه های اجرایی با آن روبه رو می شوند قطعا حل خواهند شود.
عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که طرح ها و لوایح انبوه مجلس نهم اگر باقی بمانند به مجلس بعدی منتقل می شوند خاطر نشان کرد: معمولا همیشه بسیاری از طرح ها و لوایح باقیمانده به مجلس بعدی انتقال می یابد.
زمانیان درخصوص لزوم خانه تکانی سیاسی مجلس گفت:این نکته که درارتباط با مجلس حائز اهمیت است و اتفاقا باید درابعاد مختلف مد نظر مجلس قرار گیرد. درمنافع وامنیت ملی و در واقع منافع وامنیت پایدار، مجلس باید به شکل جدی وارد مساله شود. همچنین درارتباط با این قضیه،اولویت و ویژگی های مسائل سیاسی نظام جمهوری اسلامی محوریت ولایت است.
2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =