کفاشیان در حاشیه مراسم نامگذاری ساختمان آکادمی تیم‌های ملی به نام شهید رضایی مجد گفت: امیدوارم به برکت شهدای عزیز کشورمان پیشرفت فوتبال کشورمان حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کفاشیان در حاشیه مراسم آیین نامگذاری مهمانسرای تیم‌های ملی فوتبال ایران به نام شهید "مهدی رضایی مجد" کاپیتان سابق تیم جوانان درباره این برنامه، گفت:« از مدت‌ها پیش سردار مشایخی به ما گفته بودند که شهدای فوتبال را شناسایی کنید و ما این موضوع را در هیات رییسه مطرح کردیم و به موافقت حاضران رسید. امیدوارم که برکت این شهید به مجموعه فوتبال ما منتقل شود.زمان جنگ مسابقه فوتبالی در ایلام برگزار می‌شد که این مسابقه توسط رژیم بعث عراق بمباران شد و داوران و فوتبالیست‌های آن دیدار به شهادت رسیدند. ما می‌خواهیم این روز را به نام روز "شهدای فوتبال" نامگذاری کنیم.»

خبرنگاری از او درباره مهلت 10 روزه که برای پرداخت مبلغ بازی ایران و ایتالیا تعیین شده بود،سوال کرد که کفاشیان این واکنش را نشان داد:«این مهلت تا پایان ماه مارس بود، ولی برای پرداخت پول زمانی مقرر نشده بود. قرار شده بود که تا آن زمان پاسخ‌مان را به آنها بدهیم. البته کارلوس کی‌روش اعتقادی به بازی با ایتالیا ندارد و نظرش این است که به جای بازی با ایتالیا با تیم‌های قدرتمند دیگری بازی کنیم و فعلا ما این موضوع را متوقف کرده‌ایم.»

اختلاف نظر با وزیر و رزش و دعوت نشدن کفاشیان به جلسات وزارت ورزش.او در این مورد هم می گوید:«دعوت نشدن ما به جلسات به این معنی نیست که کار ما روی زمین بماند.ما تفاهم نامه‌ای با وزارت ورزش و جوانان امضا کرده‌ایم و قرار شده است که بودجه سال آینده را به ما پرداخت کنند.»

خبرنگار دیگری به او گفت آیا شما مچ وزیر را خواباندید؟ که کفاشیان این واکنش را نشان داد:« زور من به وزیر نمی‌رسد. من از او پایین‌تر هستم و هر چه دستور بدهد عمل می‌کنم. اگر هم می‌خواهم به جلسات بروم به این دلیل است که دلم برای وزیر تنگ شده است.»

آیا فدراسیون فوتبال به ماجرای حواشی بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان ورود می کند یا نه؟کفاشیان در این مورد گفت:«جرات ورود به این مساله را ندارم.افرادی که در این بازی ترقه پرتاب کردهند به استقبال چهارشنبه سوری رفتند. اگر هم سنگی پرتاب شده است از بیرون ورزشگاه بوده!»

وی درباره اعطای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 به امارات گفت:« در هر صورت همانطور که ما جلساتی داشتیم، شاید آنها هم لابی انجام داده باشند. شاید هم برای AFC ارزش‌ها و معیارهای مادی مهمتر بوده و چون اماراتی‌ها این شرایط را در اختیار داشتند، توانستند میزبانی را بگیرند.»

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه درباره وضعیت تیم المپیک گفت:« ما به دنبال المپیکی شدن تیم امید هستیم و اولویت‌ ما هم این تیم است و کی‌روش موظف است که با تیم امید همکاری کند و باید به این تیم کمک کند. به هر حال کی‌روش اگر حرفی زده برای دفاع از بازیکنانش بوده و آنها را می‌خواهد اما به هر حال همه بازیکنان تیم امید باید در اختیار این تیم باشد.»

کفاشیان درباره برگزار شدن اردوی اتریش هم گفت:« اردوی اتریش برگزار می‌شود اما پول آن هنوز جور نشده و می‌خواهیم از کی‌روش پول قرض بگیریم تا این اردو برگزار شود!»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    14 12
    استاد بازی با سوئد و شیلی واسه آزمون و جهانبخش مفیدتره یا امید نپال؟؟؟اونا تو مرحله اصلی اضافه میشن
    • یاسر A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
      10 0
      اتفاقا تو همین بازی با امید نپال اونا میتونن با تیم امید هماهنگ شن نه اینکه یهو جلوی ژاپن و استرالیا بیان تو تیم... یعنی این کیروش خیلیا رو شستشو داده ها ... حالا کیروش برای نتیجه نگرفتن بعدی هم بهانه داره ... باز هم میتونه به یک قهرمان ملی تبدیل بشه چون بدون سردار و جهانبخش بازی رو واگذار میکنه ... وای چه قهرمان بزرگی ... خبر بچاپ... خواهش
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    14 3
    از کیروش پول قرض بگیرین؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
      3 0
      ار،، کیروش خیلی پولداره...یه جزیره اختصاصی هم داره تازه
  • بی نام NL ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    1 4
    در اینی که عرضه ندارید شکی نیست , ولی مردم ایران تازی های بیسواد و وحشی نیستند که می خواهی سرشان را شیره بمالی . همه اش بحث لابی نبود . یعنی بعنوان یک رئیس فدراسیون فوتبال خجالت نکشیدی که آن روز بازی پیروزی 04 و نفت مسجد سلیمان را دیدی ؟؟؟ آن استادیوم بود که آنها داشتند ؟؟؟ تمام ثروت و درآمد و زندگی ایران در مسجد سلیمان است و آنوقت اینگونه با این تیم و مردمش رفتار می کنید ؟؟؟ و حتماً بعد هم بابت فحاشی و سنگ پرانی آنها را محروم و جریمه می کنید مردم که زورشان به شما که نمی رسد . پس مجبور هستند که با سنگ پرانی و فحاشی کمی از عقده ها و خشم ها و احساس تبعیض داشتن خود را تخلیه کنند , آقای عزیز . کشوری که تیم هایی دارد همچون گهر درود و نفت مسجد سلیمان و ... با آن استادیوم ها لیاقت میزبا