کدام دستیار قلعه نویی از منصوریان رو برگرداند؟

گلایه های علیرضا منصوریان از برخورد کادرفنی استقلال در بازی با مقابل این تیم باعث شده تا همکاران قلعه نویی یک به یک این رفتار را تکذیب کنند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ هرچه علیرضا منصوریان و امیر قلعه نویی با هم در برخورد رودررو گرم و صمیمی بودند انگار دستیاران مربی آبی ها خیلی روی خوشی به مربی جوان نفت نشان ندادند. منصوریان بعد از این بازی در گفت و گو با خبرورزشی از این رفتار گلایه کرد و گفت:« بعضی از همبازی های سابقم روی شان را از من برگرداندند . »

در ابتدای بازی استقلال و نفت ، علیرضا منصوریان برای سلام و علیک با کادرفنی استقلال سمت نیمکت آبی ها رفت. او بعد از روبوسی با قلعه نویی ، میرشاد ماجدی و کریم بوستانی ، مجبور شد برای دیدن دیگر اعضای نیمکت آبی ها تا انتهای نیمکت ذخیره های این تیم برود و بعد از بازی گفت برای روبوسی با دستیاران امیر و همبازی های سابقش تا انتهای نیمکت ذخیره های آبی ها رفته است. بعد از این گفته منصوریان ، ستار همدانی در گفت و گو با خبرآنلاین تاکید کرد آن روز اصلا روی نیمکت نبوده است. محمود فکری دیگر مربی استقلال که روی نیمکت بوده هم در مصاحبه با خبرورزشی گفته است:«من همان اول مسیر منصوریان را دیدم و خیلی گرم با هم سلام و علیک کردیم. کاش منصوریان خیلی شفاف می گفت چه کسی از او رو برگردانده است. » جواد زرینچه که آخرین نفر روی نیمکت آبی ها بوده که با منصوریان روبرو شده است هم گفته:«من با او رودررو سلام و علیک کردیم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =