نسیم آنلاین نوشت:

وزیر دادگستری گفت: تعداد پرونده‌های تعزیرات در سال جاری ۵۰ درصد کاهش یافت. پورمحمدی گفت: ۱۲۶ هزار پرونده تعزیراتی طی امسال تشکیل شده است. خودروهای گشت تعزیرات در استان تهران متحدالشکل شدند.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در مراسم رونمایی از خودروهای متحدالشکل گشت‌های سیار تعزیرات استان تهران گفت: از امروز گشت‌های تعزیرات به صورت رسمی و با آرم واحد فعالیت خود را آغاز کردند.

وزیر دادگستری با اشاره به کاهش حجم تخلفات در سال جاری، گفت: در سال جاری شکایات ثبت شده در تعزیرات کاهش داشته است و این کاهش ثمره گشت‌های سیار در سطح شهر است.

پورمحمدی گفت: پنج پایگاه سیار در سال جاری در پنج میدان میوه و تره‌بارایجاد شد که این تعداد در سطح کشور 25 پایگاه است، در سال آینده به دنبال این هستیم که تعداد پایگاه‌های استان تهران را به 20 پایگاه افزایش دهیم.

او با اشاره به اینکه بسیاری از احکام در صحنه جرم، صادر و سپس اجرا می‌شود، گفت: برای رسیدگی سریع به جرائم تعزیرات اعلام آمادگی می کنیم، چراکه بسیاری از احکام در همان روز صدور اجرا می‌شود.

وزیر دادگستری از تغییر آرم جدید تعزیرات خبر داد و گفت: این آرم با همکاری تعزیرات و با تایید دادگستری طراحی شده است که از امروز بر روی خودروهای گشت نصب شده است.

پورمحمدی گفت: همانطور که در استان تهران خودروها یک شکل شده‌اند در سایر استان‌ها نیز باید یک شکل و متحد شوند.

وزیر دادگستری، مهمترین اقدام سازمان تعزیرات را پیشگیری عنوان کرد و گفت: نمره خوبی به سازمان تعزیرات می‌دهم چرا که کار مهم گشت های سیار، سرعت و قاطعیت در اجرای احکام بوده است. توسعه سازمان تعزیرات، آرام تر شدن فضای کسب و کار، تشکیل سامانه الکترونیک در تعزیرات و دادگستری از جمله دستاوردهای مهم تعزیرات در سال جاری به شمار می‌رود.

او گفت: از دغدغه‌های من در سال جاری این بود که محیط سیاسی و فعالین این حوزه با تامل بیشتری و با انصاف بیشتری دولت را به نقد بکشانند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =