۰ نفر
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
فردا تهران بارانی است

مهر نوشت:

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب کشور از اواخر امروز و بارش باران پراکنده در پایتخت طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

احد وظیفه با بیان این مطلب گفت: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر ورود سامانه فعال بارشی از اواخر روز پنجشنبه از غرب به کشور است که انتظار می رود بارش باران گاهی رعد و برق ، وزش باد در مناطق مستعد در جنوب غرب و جنوب کشور بارش تگرگ و در مناطق کوهستانی رشته کوه البرز و شمال غرب کشور بارش برف را سبب شود.

به گفته وی، طی روزهای جمعه تا یکشنبه شدت بارش در استانهای غرب، جنوب غربی و جنوبی خواهد بود و پیش بینی می شود این سامانه بتدریج اواخر دوشنبه از شرق کشور خارج شود.

وظیفه با بیان اینکه روز شنبه سواحل دریای خزر و شمال شرق با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود، گفت: با عبور سامانه فعال بارشی از دوشنبه در شمال غرب و غرب تا سه شنبه در شرق و شمال شرق افت نسبی دما بین پنج تا هشت درجه پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا آسمان تهران نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و بارش برف در ارتفاعات خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با دو درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب به ۱۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =