۰ نفر
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳

نسیم آنلاین نوشت:

ورود خودرو بالای ۲۵۰۰ سی‌سی همچنان ممنوع است. مدیرکل دفتر مقررات سازمان توسعه تجارت با اعلام این خبر گفت: مصوبه جدید دولت نیز مانند مصوبه شهریور ۹۳ ثبت سفارش و واردات خودرو با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی را ممنوع کرده و سایت ثبت سفارش برای این گونه خودروها بسته است

سید عباس حسینی گفت: مصوبه جدید دولت نیز مانند مصوبه شهریور 93 ثبت سفارش و واردات خودرو با حجم موتور بالای 2500 سی سی را ممنوع کرده و سایت ثبت سفارش برای این گونه خودروها بسته است.

او گفت: حتی اگر سایت ثبت سفارش که برای این گونه خودروها بسته است هک شود و ثبت سفارشی صورت گیرد این گونه خودروها در گمرک ترخیص نمی شود.

حسینی گفت : دستگاه های دولتی، غیردولتی، خصوصی و تعاونی ها تابع مقررات دولت هستند و مصوبه دولت در ممنوعیت ثبت سفارش و واردات خودروهای بالای 2500 سی سی برای همه یکسان است.

او گفت: از آنجا که این ممنوعیت در دولت تصویب و تصمیم گیری شده است بنابراین هیچ گونه ثبت سفارشی صورت نمی گیرد.

اخیرا خبری مبنی بر صدور اجازه ترخیص خودروی بالای 2500 سی سی به تعداد محدود برای یکی از وزارتخانه ها منتشر شده بود که سید عباس حسینی مدیر دفتر مقررات سازمان توسعه تجارت ضمن ابراز بی اطلاعی از این خبر تاکید کرد: ممنوعیت ثبت سفارش و واردات خودروهای بالای 2500 سی سی همچنان پابرجاست.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    5 1
    آخه چرااااااااااااا؟؟؟؟
  • محمدرضا IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    4 0
    تا خودرویی که ته تهش باید 650 میلیون باشه قیمتش بشه 1250 میلیون تا ماشینی که قیمتش باید 1 میلیارد باشه قیمتش بشه 2 میلیارد و 500 میلیون