تسنیم نوشت:

اسدالله عسگراولادی با بیان اینکه بعد از اعلام بیانیه مذاکرات گروه ۱+۵ روایت‌های مختلفی از آن مطرح شده است، گفت: باید تا تیرماه صبر کرد و بعد از اجرایی شدن لغو تحریم‌ها تفسیرهایی را از وضعیت اقتصادی کشور داشته باشیم.

اسدالله عسگراولادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به «در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی خاصی در مورد شرایط اقتصادی کشور با لغو تحریم‌های بین المللی داشته باشیم» اظهار داشت: بنده از تلاش‌های تیم مذاکره کننده به‌ویژه از زحمات آقای ظریف تشکر می‌کنم اما هنوز نظر واحدی برای لغو تحریم‌های اقتصادی از سوی کشورهای غربی شنیده نشده است.

وی با بیان اینکه بعد از اعلام بیانیه مذاکرات گروه 1+5 روایت‌های مختلفی برای لغو تحریم‌ها از سوی وزرای خارجه کشورهای غربی اعلام شده است، افزود: باید تا تیرماه صبر کرد و بعد از اجرایی شدن لغو تحریم‌ها تفسیرهایی را از وضعیت اقتصادی کشور داشته باشیم.

این عضو اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: البته قرار است طی 10 روز آینده دور دیگری از مذاکرات گروه 1+5 برای کسب نتیجه نهایی برگزار شود، به همین واسطه باید منتظر ماند و دید در 10 روز آینده چه تصمیمی برای لغو رسمی تحریم‌های بین المللی از سوی اعضای 1+5 اتخاذ خواهد شد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    1 10
    تعهدات ایران شفاف حتی در بیانیه اومده و اقدامات ایران مثل تعطیلی فردو ررگشت ناپذیر است ولی تعهدات غربی ها دو پهلو و برگشت پذیر ...