نایب رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد افشین قطبی خیرالموجودین مربیانی است که تیم ملی می تواند استخدام کند.

مهدی تاج در گفت و گو با خبرآنلاین درباره شایعاتی که درباره دستیاران هلندی افشین قطبی می شود گفت:« من تحقیق کردم و متوجه شدم که آقای بیوتر ایجنت فیفا نیستند بلکه پسرشان در این راه فعالیت می کنند. پس از این نظر مشکلی وجود ندارد. این فدراسیون فوتبال است که باید سلامت رفتاری  مربیان ملی را تائید کند و آقای بیوتر از این نظر مشکلی ندارند.»

  تاج همچنین در پاسخ به این شایعه که می گویند او رابطه سردی با قطبی پید کرده و دیگر افشین را مربی ایده آل تیم ملی نمی داند ، گفت:« من در 20 سال گذشته تقریبا با همه مربیان بزرگ ایرانی و بسیاری از مربیان سرشناسی که در لیگ ایران حضور داشتند کار کرده ام. هیچ گاه نبوده که علنا از سرمربی تیمم انتقاد کنم. این سیستم مدیریتی است که یک مدیر می تواند از مربی اش دفاع کند و او در مقابل سیستم تعویض را در اختیار دارد که هر زمان ایمان آورد مربی اش نمی تواند تیم را به موفقیت برساند او را عوض کند. بر اساس همین اصل مدیریتی من همیشه از مربیانم دفاع کرده ام و از افشین قطبی هم دفاع می کنم. ما او را در برابر انتقادات تنها نمی گذاریم چون او سرمربی تیم ملی است و تا زمانی که سرمربی باشد یعنی کارش مورد تائید مجموعه است.»

 اگرچه شایعات بسیاری مطرح است که رئیس کمیته تیمهای ملی فدراسیون لب به انتقاد از سرمربی تیمش گشوده است؛« بدون شک نباید اهمیت زیادی به روایات غیر رسمی داد. بزرگترین ترس فعلی من این است که تیم ملی نتواند قهرمان جام ملتهای آسیا شود و فدراسیون نتواند این وظیفه را درست انجام دهد. درباره جام جهانی که بزرگترین آرزوی همه مردم بود ، وقتی موفق نشدیم می توانستیم بهانه کنیم زمان مناسب را نداشتیم و تیم را وقتی تحویل گرفتیم که دو مسابقه هم از بازی ها گذشته بود. این بار اما دیگر مردم نمی پذیرند که تیم ملی در جام ملتها نتواند به موفقیت برسد. ما حالا زمان مناسب را داریم که برنامه ریزی کنم تا بتوانیم قهرمان شویم.»

این حرف آیا معنایش نارضایتی از روند تیمملی است؟ او پاسخ می دهد:« نه ، من حتی از روند جوانگرایی تیم ملی بسیار خوشحالم اما یک بار هم گفتم باید طوری برنامه ریزی کنیم و تیم را پیش ببریم که سال بعد این موقع قهرمان جام ملتهای آسیا باشیم. اصلا مهمتر از این به جای برسیم که بتوانیم خوشحال باشیم تیم ملی با جوان هایش زیبا و با نشاط بازی می کند. متوجه منظورم می شوید؟»

تاج همچنین درباره این جمله منتسب به او درباره استخدام مربی خارجی به جای قطبی گفت:« من این را در یک برنامه تلویزیونی هم گفتم و باز هم تکرار می کنم؛ اگر یک مربی تاپ خارجی گیر بیاوریم که حاضر باشد به ایرا بیاید و شرایط ما را بپذیرد حتی یک لحظه درنگ هم جایز نیست اما باید ببینیم این شرایط ایجاد می شود یا مشکلات اجازه چنین اتفاقاتی را به ما می دهد یا نه؟ با شرایطی که حالا داریم و از میان همه ویچ هایی که تا به حال به ایران آمده اند و مربیانی که می توانستیم برای تیم ملی استفاده کنیم آقای قطبی بهتر از همه و خیرالموجودین است.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 40734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =