ستار همدانی دستیار امیر قلعه نویی معتقد است بازی های مهمی را در لیگ برتر باخته اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در این باره توضیح می دهد: «یکی از آیتم های مهم قهرمانی این است که بتوانیم بازی های رودرو را از رقبای خود ببریم ولی متاسفانه ما در این بازی ها نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. این باعث شده که حالا بین ما و رقبا فاصله بیفتد. امتیاز از دست دادیم اما هنوز شانس داریم اما واقعیت این است که شانس مان برای قهرمانی کم است.» 
او درباره اشتباهات بازیکنان استقلال توضیح می دهد: «من معتقدم ساختار دفاعی ما سلسله اشتباهای دارد. در فوتبال امروز دنیا مسی و رونالدو هم دفاع می کنند. متاسفانه ما اشتباهات زیادی داریم و بچه ها باید تمرکز بیشتری در زمین داشته باشند. فعلا 6 هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و ممکن است تا روز آخر هر اتفاقی بیفتد.» 
ستار در پاسخ به این سوال که آیا تمرین ندادن تیم در این شرایط، به نفع استقلال است، می گوید: «ما جمعه بازی داشتیم و طبیعتا شنبه باید ریکاوری می کردیم. کار اصلی ما از دوشنبه آغاز می شود. به نظرم مشکل استقلال تمرین نیست. مگر با همین تمرین ها، صادقی و عمران زاده سال قبل بهترین بازیکنان نبودند؟» 
پس مشکل استقلال چیست؟ به عنوان مثال آندو وقتی از این تیم جدا شد، توانست در تراکتور اوج بگیرد. پس از این اتفاق بحث های متفاوتی مطرح شد؛ اینکه تمرینات استقلال خوب نیست یا بازیکنان آرامش فکری ندارد. همدانی در این باره می گوید: «اتفاقا بچه ها در این باره با قلعه نویی حرف زدند و گفتند که تمرکز ما در زمین از بین رفته است. الان جوان ترین بازیکن ما 25 ساله و با تجربه است. نباید بازیکنان ما چنین مشکلی داشته باشند. بچه های ما باید برای بازی های بزرگ انگیزه داشته باشند. اما بچه های ما واقعا از شکست ها ناراحت هستند.» 
خارج از بحث استقلال، در ایام نوروز محمد خاکپور مصاحبه ای کرد و درباره دلایل خداحافظی اش گفت؛ اینکه می خواستند یک بازیکن جوان به استقلال یا پرسپولیس برود و او را در تیم ملی به عنوان مدافع بازی می دادند. خاکپور گفت به همین دلیل تصمیم گرفت قبل از 30 سالگی خداحافظی کند. ظاهرا منظور سرمربی امیدها، ستار همدانی بود. مربی استقلال اما می گوید:«خاکپور همیشه به لحاظ رفتاری و شخصیتی برای من قابل احترام است. خودم را مدیون او می دانم. نمی دانم منظورش من هستم یا نه. این حرف ها را زدید یاد قدیم افتادم. باید از عابدزاده یک تشکر ویژه کنم چون قبل از جام جهانی خیلی به من روحیه می داد. با اینکه خودش مصدوم بود به من کمک کرد که مصدومیتم را برطرف کنم. خیلی از بچه ها مثل علی دایی، زرینچه، استیلی، محمدخانی، کریم باقری و... به من کمک کردند.» او درباره علاقه پورحیدری مربی وقت تیم ملی به خودش می گوید: «منصورخان همیشه به من لطف داشت. البته من در زمان مربیگری ایویچ یا آقای طالبی هم فیکس بودم. همیشه فیکس بازی می کردم. بعید می دانم منظور خاکپور به من باشد.» 

ستار درباره خاطره درگیری دعوای دایی و خداداد در اتوبوس تیم ملی بر سر یک کاست ترکی، توضیح می دهد: «خب آن زمان 14 بازیکن تیم ملی ترک بودند. از من و دایی و کریم بگیرید تا سیروس و زرینچه، میناوند و...معمولا کاست استانبولی گوش می دادیم.» او ادامه می دهد: «منکر دعوا نیستم ولی اردوها طولانی بود و این بحث ها پیش آمد. ولی من یک نکته به شما بگویم. ما در اردوها بزن بزن هم می کردیم. فحش و فحش کاری هم می شد. اما اردوها شیرین بود. یادم هست دایی و شاهرودی در رم با هم به اختلاف خوردند ولی آخرش خیلی خوب آشتی کردند. اگر الان این اتفاق می افتاد کسی گذشت نمی کرد ولی دایی و شاهرودی همه چیز را فراموش کردند.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AU ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    52 38
    خاکپور از خود راضیه
  • محمد ح م تلوری A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    57 10
    اون موقع ها یادش بخیر دایی باقری عزیزی مهدوی کیا علی منصور زرینچه و .............
  • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    76 43
    دایی غیر از بهزاد غلامپور با کی به مشکل نخورده؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام AU ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
      9 8
      با خودش
  • ♥ اس اس ... تاج آسیا♥ A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    51 62
    حمله عربستان به عراق هم تقصیر قلعه نوییه خبرآنلاین؟ خسته نشدی؟
    • بی نام US ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
      24 8
      کی عربستان به عراق حمله کرده ما خبر نداریم . منظورت یمن . البته انتظاری از قلعه و طرفداراش نیست .اطلاعات به روز دارین و باسواد .
    • فارسى US ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
      13 3
      همه چيز تقصير قلعه نويى هست. ايشالله همه استقلالي هاي عزيز هم مثل شما متوجه شوند. باريكلا به شما. اس اس تو آسيا ؟ خخخخخخخـ
  • مجيد ملکي دوزان A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    14 1
    دايي تو رم با شاهرودي به مشکل خورد شاهرودي تو رم مصدوم شد . جام جهاني را از دست ئتئ شاهرودي ديگر به تيم ملي دعوت نشد دایی و شاهرودی در رم با هم به اختلاف خوردند ولی آخرش خیلی خوب آشتی کردند
  • بی نام A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    12 11
    جل الخالق میناوند کجاش ترکه؟زرینچه کجاش ترکه؟انصافا" دارم شک می کنم خودمم هم ترکم
    • قاسمی IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
      3 0
      مرد حسابی ترک هست که میگن ترکه دیگه .یعنی بازیکن ملی دروغ میگه. زرینچه اصالتا بچه سراب است و ترکی را بخوبی صحبت می کند. هر چند در فارسی صحبت کردن هم لهجه ترکی ندارن. 14 بازیکن ثابت تیم ملی در ان زمان ترک بودند.
  • dada IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    20 4
    خاکپور اصلاً مربی نیست