قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:اگر می دانستم سیاسی مدیر عامل پرسپولیس است و من قائم مقام او،این پیشنهاد را نمی پذیرفتم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد آزادی حمید سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و اظهارات امیر خادم در جمع خبرنگاران گفت: خادم در صحبت‌های خود بر حضور سیاسی در هیات مدیره صحه گذاشته اما نگفته که او مدیرعامل باشگاه است.درباره آقای هدایتی من تصمیم نمی گیرم اما برای ترمیم هیات مدیره هدایتی را پیشنهاد دادم.خادم هم در مصاحبه خود گفته است سیاسی عضو هیات مدیره است او می‌توانست بگوید سیاسی هم عضو هیأت مدیره است و هم مدیرعامل اما او فقط گفت سیاسی عضو هیأت مدیره است یعنی مدیرعامل نیست.
او درباره مسائل مدیریتی پرسپولیس گفت:من قائم مقام باشگاه هستم و با اختیارات مدیرعامل به باشگاه آمده ام.در آن زمان مدیرعامل زندانی بود مصلحت نمی دیدم که صحبتی کنم.من هیچوقت سیاسی را مدیرعامل باشگاه نمی دانستم.من قائم مقام باشگاه هستم نه قائم مقام سیاسی.اگر به عنوان قائم مقام سیاسی انتخاب می شدم هیچوقت به باشگاه نمی آمدم.
نژادفلاح در ادامه در خصوص اینکه اگر قرار باشد سیاسی فردا به باشگاه پرسپولیس بیاید، آیا او را راه خواهد داد، گفت: قدم سیاسی روی چشم ما قرار دارد. ما هر کسی که قصد حضور در باشگاه پرسپولیس را داشته باشد از او استقبال خواهیم کرد.
نژاد فلاح درباره حضور برانکو گفت: به آقای برانکو خوش آمد می گویم. پروفسور برانکو با تمام وجود در باشگاه پرسپولیس کار خواهد کرد و ما با قاطعیت از او حمایت می‌کنیم. برانکو یکی از بزرگترین مربیان است که با بزرگواری قبول کرد در شرایط بحرانی به پرسپولیس کمک کند ما برانکو را نیاورده‌ایم که حرف‌های ما به او منتقل شود بلکه او آمده تا به ما بگوید چه کنیم. او سرمربی پرسپولیس است و ما برای تحقق اهداف برانکو همه کارها را انجام می‌دهیم و بهترین بازیکنان را انتخاب خواهیم کرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =