برانکو: امیدوارم فصل بعد مدعی قهرمانی باشیم/خوشحالم سرمربی پرسپولیس شدم

برانکو ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس در فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: «خوشحالم که سرمربی پرسپولیس شدم. برای هر مربی افتخار است که سرمربی این تیم شود.من و همکارانم از دانشی که داریم استفاده می کنیم تا در انتهای این فصل رتبه خوبی را به دست بیاوریم. می خواهیم در آسیا هم موفق عمل کنیم و امیدوارم که فصل بعد هم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.»
برانکو ادامه داد: «آندره پانادیچ دستیار اول من است. کیودی سابی پاتیچ هم کارشناس فوق العاده ای برای آمادگی جسمانی بازیکنان است. ایگور پانادیچ هم مربی دروازه بان های پرسپولیس است. من مشکلات مالیاتی داشتم که با رضایت طرفین حل شد.»
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دستیار ایرانی اش چه کسی است گفت: «همه کریم باقری را می شناسند. او تجارب زیادی دارد. اون زبان انگلیسی و آلمانی می داند و در برقراری ارتباط با کریم مشکلی ندارم. یک کمک مربی ایرانی دیگر هم داریم که قرار است در این مورد تصمیم بگیریم.»
برانکو در مورد این شایعه که قرار است عابدزاده عضو کادر فنی پرسپولیس شود گفت: «این ها نام های بزرگی هستند که برای پرسپولیس زحمت کشیده اند. همیشه جایگاهی برای این افراد وجود دارد اما هیات مدیره و مدیریت باشگاه تصمیم می گیرد که چه کسی در چه جایگاهی فعالیت کند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =