شیخ نعیم قاسم:حمله به یمن خدمت به اسرائیل است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت، عملیات "توفان قاطعیت" گامی در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی و به سود این رژیم و متلاشی کردن جهان عرب است.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: تجاوز علیه یمن هیچ ارتباطی با خدمت رسانی به ملت یمن ندارد و برخی نتایج به دست آمده از آن که هم اکنون شاهدش هستیم، نشان می دهد که این حمله به سود گروه تروریستی القاعده است به طوری که متجاوزان به یمن سلاح در اختیارشان قرار می دهند زیرا می خواهند به هر قیمتی که شده می خواهند یمن مستقل را از بین ببرند اما به امید خدا نقشه آنها نقش بر آب خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد که طرف های مهاجم تجاوزگر با هر نام و عنوانی چه عرب چه صهیونیست و یا هر طرف دیگری در برابر عزم و اراده ملت آزاده یمن و ملتهای منطقه سرنگون شوند.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: ما در مواضع خود در مورد تحولات یمن از مردم این کشور حمایت می کنیم. امروزه برخی می گویند ما با بمباران و کشتار زنان و کودکان یمن از مردم این کشور حمایت می کنیم. به خدا قسم ما در طول تاریخ ندیدیم که کسی بخواهد از ملتی با کشتن آنها و دخالت در امور داخلی شان حمایت کند.
وی در ادامه این سوال را مطرح کرد که امروز ملت یمن کجاست؟ ملت یمن در درون یمن است و اکثر آنها در کنار ارتش یمن و انصارالله قرار گرفته اند. با وجود نیروها و جریان هایی که برای استقلال یمن تلاش می کنند دیگر چرا باید عربستان دخالت کند؟ چرا یمن را بمباران و مورد تجاوز قرار می دهد؟ بهانه آنها این است که می خواهند یمن را به ملت یمن بازگردانند.
شیخ نعیم قاسم خطاب به طرفهای متجاوز گفت: شما ملت یمن را بمباران می کنید و ملت یمن در کشور حضور دارد و گزینه هایش غیر از گزینه های عربستان است و کاملا با آن تفاوت دارد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    6 2
    اصولا اسراییل یک عنصر نامطلوب در منطقه است و با سیاست به جان هم انداختن دولتها سعی در ایجاد امنیت برای خود دارد. باید از این سیاست دست بکشد و این وظیفه کشورهایی است که از آن حمایت مطلق می کنند تا با فشار بر آن کشور وادارش کنند تا سیاست خود را عوض کند. سازمان ملل هم که اصولا خواب است. نمی دونم واقعا چطور از صلح در جهان حمایت می کند.