فرمانده انتظامی شهرستان آمل مازندران، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که به بهانه فروش سکه‌های طلا از شهروندان 20 میلیارد کلاهبرداری کرده خبر داد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبر انلاین  منطقه مازندران به نقل از  پايگاه خبري پليس،  سرهنگ ولي‌الله گنجيان مقدم، گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي با تطميع اشخاص متمول به خريد زير قيمت سکه‌هاي قديمي طلا، کلاهبرداري مي‌کند این موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي دريافتند، فردي با نام «رحمت - گ»  در پوشش فروشنده سکه و طلاجات قديمي پس از شناسايي خريداران و جلب اعتماد آنان که اغلب از افراد متمول شهر هستند با اغفال آنان در معاملات چند صد ميليوني، ضمن کلاهبرداري پول‌ها و سکه‌ها را به جيب زده و متواري مي‌شوند.

سرهنگ گنجيان گفت : ماموران با دريافت اين اطلاعات و مشخصات فرد مورد نظر محل اختفا وي را پس از چند روز کار اطلاعاتي شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل  اظهار کرد: گفت: متهم در تحقيقات و بازجويي‌هاي فني پليس به بزه انتسابي و کلاهبرداري 20 ميليارد ريالي اعتراف کرد.

وی افزود: اين فرد پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و سپس روانه زندان شد.

 

کد خبر 410253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =