بایرن مونیخ و بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از سری رقابت‌های مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در بازی برگشت، بایرن مونیخ میزبان پورتو پرتغال بود. پورتو در دیدار رفت توانسته بود با نتیجه سه بر یك حریف را شكست دهد. در آن مسابقه كه دفاع بایرن بسیار ضعیف كار كرده بود، یكی از بدترین نتایج چند ماه گذشته بایرن ثبت شد. اما در بازی برگشت، شرایط عوض شد.
بایرنی‌ها كه در خانه خودشان میزبان پورتو بودند، در دقیقه 14 دروازه حریف را باز كردند. تياگو آلکانترا زننده اولین گل مسابقه بود. در دقیقه 22 ژروم بواتنگ دومین گل را برای بایرن زد تا این تیم آلمانی قدرت خود را به رخ حریف بكشد. در دقیقه 27 رابرت لواندووسکي سومین گل را زد تا خیال بایرن برای صعود تا حدودی راحت شود. اما بایرنی‌ها با این سه گل راضی نشدند و توماس مولر در دقیقه 36 گل چهارم را زد و لواندووسكی در دقیقه 40 گل پنجم را به ثمر رساند. 5 گل در نیمه اول، نتیجه عجیبی بود كه بایرنی‌ها به ثبت رساندند.
اما در نیمه دوم این اتفاق تكرار نشد. بایرن در نیمه دوم بیشتر سعی كرد مسابقه را كنترل كند و نسبت به نیمه اول ضعیف‌تر كار كرد. در دقیقه 73 جکسون مارتينز اولین گل پورتو را زد تا این تیم بار شكست خود را كمی سبك تر كند. پورتو چند موقعیت دیگر هم داشت كه نتوانست آن‌ها را گل كند اما در عوض بایرن گل ششم را هم در دقیقه 88 توسط ژابی آلونسو به ثمر رساند تا مسابقه را با نتیجه 6 بر یك ببرد.

در اسپانیا اما شرایط بارسلونا متفاوت بود. بارسایی‌ها كه در بازی رفت هم پاریسن ژرمن را شكست داده بودند، با خیال راحت‌تری پا به میدان گذاشتند. بارسلونا در مسابقه رفت با نتیجه سه بر یك حریف را برده بود و در خانه خودش هم با دو گل تیم فرانسوی را شكست داد. هر دو گل بارسا در این مسابقه را نیمار به ثمر رساند. او در دقایق 14 و 34 دروازه پاریسن ژرمن را باز كرد تا بارسلونا صعودی راحت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان A1 ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    هی هی سوپر بایرن سوپر بایرن هی هی سوپر بایرن سوپر بایرن
  • سلمان IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    خبرانلاین عزیز " انتقام" کلمه ای خوبی نیست وحامل خشونت است ونه رقابتی سالم ممنون
  • بی نام A1 ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    بارسا سرور مادریدی ها
  • مینا IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    خوش آمد گویی به تیم پورتو به خاطر ورود به جمع شیش تایی هااستقلال ؛ ملوان و ...
  • مینا IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    22 15
    خوش آمدگویی به تیم پورتو به خاطر ورود به جمع 6 تایی ها استقلال؛ ملوان و....
  • یاسر IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    1 0
    مدتهاست که 6 و 7 تا زدن برای آلمانی ها عادت شده
  • ناصر IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    زلاتان جلوی تیم ایران زلاتان هست جلوی بارسلون موش هم نیست