۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۱

محمد رضا احمدی

در پي تكذيب مصاديق "پول كثيف" از سوي وزير كشور ... ما در به در دنبال اين پول بوديم تا مصاحبه ايي با وي انجام دهيم و نظر ايشان را نيز منعكس كنيم :

ما: سلام .

پول كثيف : سلام عليكم برادر .

ما: اخيرا" شما بد جوري سر زبان ها افتاده بوديد و جستجوي جيب به جيبي  راه افتاده بود كه شما را پيدا كنندميخواهيم از زبان خودتان شرح ما وقع را بشنويم .

پ . ك : بله. با درود و سلام و نثار شما ! حقيقت ماجرا اين است كه بنده قصد داشتم مراجعه كنم ثبت احوال بهجهت تغيير نام و نام خانوادگي خودم (چون از اساس همه دردسر ها مال همين است) و قصد داشتم نامم  را به"بهروز پاك دست " تغيير بدهم .  اما اشتباها" جلوي وزارت كشور پياده شدم و بنده متوجه  نبودم .

ما : يعني در واقع ناخواسته و يك اشتباه ساده بود ؟

پ.ك : بله. صد در صد . منتهي من نميدانم چه كسي كل ماجرا را خلاف به عرض مقام وزارت رساند و بنده ازهمان روز دچار مشكل شدم طوريكه بعدا مدارك را دادم به ثبت احوال منتهي قبول نمي كردند و هي مي گفتند كهبايد ببينيم تو اصلا" از كجا آمدي و تا نتيجه مذاكرات مشخص نشده اوضاع همين است ... و حتي عده ايي بندهرا وصل كردند به قاچاقچي ها و هزينه تبليغات انتخاباتي و غيره و خلاصه پيچيد ماجرا.

ما: اما وزير كشور در چند نوبت اين را اعلام كردند . بسياري  اين واژه  را  تابحال در عرصه  سياست داخلينشنيده بودند.....

پ.ك: بنده هم  نشنيده بودم . الان هم  تكذيب مي كنم اين را ... و من نديد عرض مي كنم  جيب  تك تك عزيزانرا هم شما بگرديد توش هيچي نيست و پاك پاك است  و به وزير هم اطلاعات غلط داده شده.

ما: وزير كشور گفته اند كه بحث هشدار و مراقبت بوده و ....

پ.ك: هر چه آن خسرو كند شيرين بود . ايشان درست مي گويند و البته خوشبختانه الان سوء تفاهم ها هم رفعشده و ....

ما: يعني الان شما مشكلي نداريد و مساله تغيير شناسنامه شما هم حل شده ؟ و از اساس تكذيب مي كنيد؟

پ.ك: بنده هر گونه ارتباطي را با هر فردي از مسئولين و نمايندگان و غيره تكذيب مي كنم و اعلام مي كنم كهنام من منبعد " بهروز پاك دست " است . من به هيچ جا وارد نشدم و اصلا" من توي جيب جا نميگيرم . هيچوقت هم به بحث انتخابات و تبليغات آن وارد نشدم و علاقه هم به سياست ندارم و كور شوم اگر دروغ بگويم .

ما: در پايان اگر صحبتي هست بفرماييد .

پ.ك: من فقط تشكر مي كنم در اين مدت از تمام كساني كه كمك كردند بالاخره واقعيت روشن بشه متشكرم .چقدر خوبه كه من نام خودم رو  تغيير دادم احساس مي كنم زندگي دوباره ايي به من داده شده  و يك فرصت ديگه بهم دادن تا من به حيات خودم ادامه بدم. از اينكه باز هم  كنار تك تك عزيزان هستم سپاسگزارم.

1717

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    7 2
    الان بخنديم؟
    • ناشناس IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      4 2
      نه برو ببین یارانه رو کی میریزن
    • بی نام ES ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      2 0
      مشکل همینه که طنز و جک مرز نداره در کشور ما
  • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    2 1
    عين واقعيت. خوب بود .
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    3 0
    بهروز پاک دست خیلی خنده دار بود. زدی به هدف...
  • بی نام RO ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    4 0
    گرحکم شود که مست گیرند ، در شهر هرآنچه هست گیرند بی راه هم نگفتین بهروز پاکدست تو جیب هیچ کس نیست بلکه تو حساب بانکیه وشاید هم ملک واملاک شده باشه وگر نه این همه تورم از کجااومده ؟نگین از آمریکا وتورمش که اصلا باور نمیکنم